اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی با مشارکت ۲۸ بانوی هنرمند در شاهین شهر

نمایشگاه گروهی نقاشی با مشارکت ۲۸ بانونی هنرمند از هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری سپیدار و هنرجویان نقاشی دانشگاه غیرانتقاعی سپهر نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA )  از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت دهه امامت و ولایت نمایشگاهی گروهی از نقاشی بانوان هنرمند شاهین شهری با موضوع آزاد در محل نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری از ۳۱ خرداد تا ۵ تیرماه برگزار گردید.

نوید توکلی – ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ، هنرهای تجسمی را هنری اثرگذار برای رشد و تعالی سبک زندگی ایرانی و اسلامی دانست و بر اهمیت پرداختن هنرمندان شهرستان به محتواهای ارزشی در قالب هنر فاخر تراز انقلاب تاکید کرد.

نوشین ترابی مدیرمسئول آموزشگاه آزاد هنری سپیدار نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت : این رویداد هنری به صورت گروهی با مشارکت هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری سپیدار و هنرجویان نقاشی دانشگاه غیرانتقاعی سپهر با تعداد ۸۳ اثر از ۲۸ هنرجو برگزار شد و در آثار از تکنیک های آبرنگ ، مدادرنگ ، خودکار ، اکرولیک ، کنته ، برجسته و سبک های متفاوت رئال ، ذهنی و .. استفاده شده است و در برخی از آثار ترکیب نقاشی های ایرانی و معاصر ، نگارگری و مینیاتور نیز دیده می شود.

نمایشگاه گروهی نقاشی با مشارکت 28 بانونی هنرمند از هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری سپیدار و هنرجویان نقاشی دانشگاه غیرانتقاعی سپهر نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری برگزار گردید.مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنری سپیدار همچنین در گفتگو با روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص قیمت آثار خاطر نشان کرد :  قیمت فروش هر اثر با توجه به کیفیت مواد استفاده شده و اثر تولید شده از حدود ۳ میلیون تومان به بالا می‌باشد ولی برای فروش کارهای تولید شده نیاز به تبلیغات محیطی و تبلیغات فضای مجازی هستیم که هزینه زیادی در بر دارد. لذا هنرجویان نیاز به حمایت بیشتری دارند تا انگیزه ای برای هنرمند جهت تولید آثار بهتر باشد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *