اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

برگزاری همایش بزرگ بانوان به مناسبت روز جهانی یوگا در شاهین شهر

همایش ورزشی بزرگ بانوان به مناسبت روز جهانی یوگا با حضور بانوان ، فعالان یوگا و فعالان ورزشهای همگانی در باغ بانوان شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA  روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ همایش بزرگ بانوان شاهین شهری به مناسبت روز جهانی یوگا به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، در باغ بانوان این شهر برگزار گردید.

همزمان با روز جهانی یوگا، بانوان ، فعالان ورزش یوگا و  فعالان ورزش همگانی در شاهین‌شهر ، در بوستان بانوان حضور و ضمن برگزاری ورزش صبحگاهی ، به انجام حرکات ورزش یوگا نیز پرداختند.

در پایان این مراسم نیز از مادر شهید ثابت راسخ تقدیر شد.

برگزاری همایش بزرگ بانوان به مناسبت روز جهانی یوگا در شاهین شهر

شایان ذکر است که در خصوص ورزش بانوان، ضمن برگزاری مستمر ایستگاه‌های صبحگاهی ، همکاری مستمر و ویژه ای نیز با هیأت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان و شبکه بهداشت وجود دارد.

شایان ذکر است با خارج شدن باغ بانوان از ذیل اختیارات بخش خصوصی،  ویژه برنامه های شایسته بانوان در این مکان افزایش یافته و برنامه های متنوعی با موضوع ورزش بانوان در این مکان برگزار می شود.

و البته با نگرشی به تاریخچه ورزشی شاهین شهر ، آنچه پدیدار است ملازم بودن شاهین شهری ها با ورزش و حضور شایسته در عرصه‌های ورزشی و کسب مقام های جهانی ورزشی از ابتدای تاسیس این شهر تا کنون است و حضور در برنامه های ورزشی شاخصی پایدار در سبک زندگی شهروندان شاهین‌شهری ها به شمار می رود. لذا در خصوص این موضوع بایست تدابیر ویژه ای در نظر گرفته شود و در راستای اتقا و ارج نهادن به این شاخصه، اندیشه ای نو در تخصیص اعتبارات ویژه به این شهرستان لازم است.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *