اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دستگیری سارق سابقه دار گرگاب توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از سرقت میلیاردی یک منزل در گرگاب و دستگیری سارق و مالخر آن توسط پلیس شهرستان خبرداد.

سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA اظهار داشت: در پی دریافت گزارش سرقت بیش از یک میلیارد ریال طلا، پول و اموال با ارزش دیگر از منزلی ویلایی در شهر گرگاب بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ شهر گرگاب با بررسی صحنه سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازجویی های مقدماتی متهم دستگیر شده که یکی از افراد سابقه دار و غیر بومی ساکن در شهر گرگاب بود ، مشخص شد وی با اطلاع از خالی بودن ساختمان بواسطه مسافرت چند روزه ساکنان منزل ، در فرصتی مناسب دست به سرقت اموال موجود در محل زده بود و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در شاهین شهر فروخته بود.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به دستگیری سارق و  مال خر و کشف اموال مسروقه ، از تحویل هر دو متهم به مرجع قضایی خبر داد و  از شهروندان خواست قبل از مسافرت و ترک منزل ضمن رعایت اصول ایمنی و امنیتی از نگهداری وجه نقد و زیورآلات داخل منزل خودداری کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *