اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

ناکامی سارقان در سرقت گوسفندان یک دامدار توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

دو سارق که گوسفندان یک دامدار بخش میمه را سرقت کرده بودند، با هوشیاری پلیس شهرستان شاهین شهر به همراه احشام مسروقه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ؛ سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس ۱۱۰ یکی از دامداران بخش میمه و اعلام شکایت از سارقان احشام در حال چرای خویش ، بلافاصله دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : در گزارش اولیه دامدار مشخص شد که سارقان  با استفاده از غفلت چوپان اقدام به سرقت احشام در حال چرای وی در حاشیه یکی از جاده های روستایی بخش میمه با یک دستگاه سواری پراید ناشناس نموده و متواری شده‌اند.

ناکامی سارقان در سرقت گوسفندان یک دامدار توسط پلیس شهرستان شاهین شهرفرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد : در این رابطه مأموران انتظامی بخش میمه با اقدام به موقع خود خودروی سارقان را متوقف و احشام مسروقه را کشف و هر ۲ متهم را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ کیان مهر از دامداران محترم خواست: چوپانان و نگهبانان احشام خود را در خصوص فعالیت سارقان احشام هوشیار ساخته و آنها را در خصوص تماس به موقع با پلیس در مواقع ضروری آموزش دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *