اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

تقدیر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور از پیشکسوت تئاتر شاهین شهر

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور با حضور در منزل پیشکسوت تئاتر شاهین شهر از وی تجلیل و از زحمات وی قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ ، حمید نیلی – مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور به همراه معاونین خود و مسئولان فرهنگی شهرستان با پیشکسوت حوزه نمایشی شهرستان استاد رضا کشانی دیدار و گفتگو کردند.

تقدیر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور از استاد رضا کشانی پیشکسوت تئاتر شاهین شهردر این دیدار صمیمانه؛ رضا کشانی – از هنرمندان پیشکسوت نمایش استان اصفهان و شاهین شهر ضمن خیر مقدم به میهمانان در خصوص سوابق خود اینگونه بیان کرد : بنده دارای لیسانس ادبیات دراماتیک و نمایشنامه نویسی از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران در سال ۱۳۵۰ و ‏‌‌فوق لیسانس دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۷۲‏ از نخستین فارغ التحصیلان این رشته در کشور هستم .

تقدیر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور از استاد رضا کشانی پیشکسوت تئاتر شاهین شهر

استاد کشانی افزود : از مقطع دبیرستان به حرفه هنرهای نمایشی علاقمند بودم و ایفای نقش می کردم . نمایش های بسیاری از سال ۱۳۴۴ تا اوایل دهه ۹۰ بازیگری و کارگردانی کردم که در شبکه های استانی و سراسری نیز به نمایش درآمد.

حمید نیلی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور نیز ضمن قدردانی از زحمات این هنرمند پیشکسوت گفت : این دیدار با هدف تکریم مقام استادان هنر و استفاده از نقطه نظرات آن‌ها به منظور برنامه ریزی مطلوب در تئاتر کشور است و به توفیق الهی توجه بیش از پیش به مطالبات و خواسته‌های آن‌ها و فراهم کردن تسهیلات لازم به منظور فعالیت پیشکسوتان در عرصه تئاتر را پیگیری خواهم کرد.

رضا کشانی متولد ۱۳۲۶ در اصفهان بوده و در شهریور سال ۱۳۸۸ با عنوان کارشناس مسئول هنرهای نمایشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بازنشسته شده است.

تقدیر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور از استاد رضا کشانی پیشکسوت تئاتر شاهین شهر

در پایان این دیدار نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن اهدای کتاب به استاد رضا کشانی ، از نقش آفرینی و حضور استادانه ایشان در تئاتر استان و شهرستان قدردانی کرد.

تقدیر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور از استاد رضا کشانی پیشکسوت تئاتر شاهین شهرشایان ذکر است این دیدار روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه با حضور مسئولان کشوری و شهرستانی در منزل استاد رضا کشانی برگزار شد .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *