اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

شاهین شهر۳ طلای مسابقات تکواندو انتخاب کشوری نونهالان و خردسالان را از آن خود کرد

تکواندوکاران نونهال و خردسال شاهین شهری با حضور در مسابقات تکواندو (کیوروگی) قهرمانی پسران استان اصفهان ، ۳ مدال طلا،  ۳ مدال نقره و ۶ مدال برنز را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ، رقابت‌های تکواندو (کیوروگی) قهرمانی پسران استان اصفهان در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نجف آباد به میزبانی نجف آباد در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیــرماه ۱۴۰۳ در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان با شرکت ۶۸۰ تکواندو کار استان اصفهان بر گزار شد

شاهین شهر ۲۳ ورزشکار به این مسابقات اعزام کرد و در پایان با ۳ طلا ، ۳ نقره و ۶ برنز به خانه بازگشت.

شاهین شهر3 طلای مسابقات تکواندو انتخاب کشوری نونهالان و خردسالان را از آن خود کردامیرعلی فرجی، امیرعباس خلجی و ابوالفضل روح الامین مقام های اول ، مهیار نجاری ، طاها عالیپور و امیرمحمد هاشمی مقام‌های دوم و علی اصغر خلجی، طاها ضیایی، بنیامین بویری، سیاوش عارفی ، سجاد سبحانی، بنیامین عظیمی مقام‌های سوم در سطح کمربندهای خود را بدست آوردند.

همچنین بر اساس رای هیات داوران سعید رمضانی از ایران جوان و مهرداد رمضانی از باشگاه ایثار شاهین شهر به عنوان مربیان فنی و نمونه این مسابقات، انتخاب گردیدند.

شاهین شهر3 طلای مسابقات تکواندو انتخاب کشوری نونهالان و خردسالان را از آن خود کرد

این مسابقات به تلاش و همکاری هیات تکواندو استان اصفهان و شهرستان نجف آباد، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد، بسیج ورزشکاران، نیروی انتطامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره برق این شهرستان برگزار شد.

شایان ذکر است در این مسابقات رضوانی سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان، جدیدی مسوول کمیته داوران و مقدم مسوول کمیته مسابقات هیات استان اصفهان، استکی ناظر مسابقات، الله آبادی رییس هیات تکواندو بسیج استان و مرتضی سلیمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد و دیگر اعضا و مسوولین کمیته های هیات تکواندو شهرستان، پیشکسوتان، مربیان و داوران تکواندو استان اصفهان حضور داشتند.

شرح کامل برترین های این رقابت ها به شهر زیر می باشد.

در رده خردسالان :

در پایان این مسابقات در بخش تیمی خردسالان کمربند قرمز و مشکی تیم کایان بادرود، آرمین نجف آباد و شهید چمران اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را بدست آوردند.

بر اساس رای هیات داوران ، حسام شاهدی بادی به عنوان بازیکن فنی رده خردسالان کمربند قرمز و مشکی و محمد مجیدی به عنوان مربی نمونه این رده انتخاب گردیدند.

در بخش تیمی خردسالان کمربندهای سبز و آبی، تیم های ایثار شاهین شهر ، ۲۲ بهمن مبارکه و پارتاک اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را بدست آوردند.

بر اساس رای هیات داوران ، آرین اسمعیل پور به عنوان بازیکن فنی رده خردسالان کمربند قرمز و مشکی و مهرداد رمضانی به عنوان مربی نمونه این رده انتخاب گردیدند.

در رده نونهالان:

در پایان این مسابقات در بخش تیمی نونهالان کمربند قرمز و مشکی تیم نام آوران، پارتاک اصفهان و جوانه ایرانیان کاشان  به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را بدست آوردند.

همچنین در بخش تیمی نونهالان کمربند سبز و آبی ، جوانه ایرانیان کاشان ، کارگران بهارستان و ۲۲ بهمن مبارکه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را بدست آوردند.

بر اساس رای هیات داوران ، آریا مدنی پور به عنوان بازیکن فنی رده خردسالان کمربند سبز و آبی و عبدالله رضایی مفرد به عنوان مربی نمونه این رده انتخاب گردیدند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *