اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

برگزیدگان رویداد هنری نگاراندیش شاهین شهر ویژه بزرگداشت سعدی شیرازی معرفی شدند

نخستین فصل از رویداد هنری نگار اندیش با موضوع حکایت‌های باب هفتم و هشتم سعدی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و پاسداشت ادبیات فاخر ایران زمین برگزار و نفرات برتر آن معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ مریم معلایی، مدیر امور هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر گفت: فصل نخست از رویداد هنری نگار اندیش ویژه بزرگداشت سعدی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و پاسداشت ادبیات فاخر ایران زمین و همچنین ایجاد انگیزۀ حضور و تلاش هنرمندان هنرهای ترسیمی و تجسمی در رویدادهای فرهنگی و هنری برگزار شد.

با هدف تویج فرهنگ کتابخوانی برگزیدگان رویداد هنری نگاراندیش شاهین شهر ویژه بزرگداشت سعدی شیرازی معرفی شدنداو ادامه داد: این رویداد در قالب خلق آثار با استفاده از تکنیک‌های مختلف و با موضوع حکایت‌های باب هفتم و هشتم سعدی طی فراخوانی هم‌زمان با ویژه برنامه بزرگداشت سعدی، اطلاع‌رسانی و از هنرمندان دعوت شد تا با محوریت موضوع رویداد آثار خود را همزمان با دهه ولایت به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

معلایی توضیح داد: بر اساس فرخوانِ اعلام‌شده، تعداد ۱۸ اثر به دبیرخانه ارسال شد و داوران رویداد، آقایان استاد علی باباعلی ، حسین شکوهی و محسن سلیمانی برگزیدگان این رویداد را مبتنی بر اهمیت جایگاه محتوا و بیان موضوعی آثار و همچنین تکنیک به کارگرفته شده در خلق اثر به دبیرخانه معرفی کردند.

مدیر امور هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر افزود: بر این اساس، خانم اعظم ورپشتی در بخش نگارگری ، انیس دارم و فاطمه علی بیگی و زهرا تمدن در بخش تکنیک آزاد به‌عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

همچنین در بخش هنرمندان نوجوان نیز شراره کاویانی، شادی مظاهری، و زهرا سادات احمدی برگزیده شدند.

ضمن اینکه با رأی و نظر هیئت داوران، باران جعفری، مارال جعفری، و پرنیا جدیدی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

معلایی گفت: دبیرخانه این رویداد ضمن سپاس از همه هنرمندان خلاقی که در فصل نخست نگار اندیش حضور داشتند، تأکید می‌کند که فراخوان  فصل دوم این رویداد با موضوع داستان‌های حماسی شاهنامه فردوسی به زودی منتشر خواهد شد.

بر این اساس، هنرمندان برای شرکت در فصل دوم رویداد هنری نگار اندیش تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ مهلت دارند تا آثار خود را ارائه کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *