اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دستگیری مالخر حرفه‌ای قطعات خودروهای سرقتی در پوشش تعمیرگاه خودرو در شهرستان شاهین شهر

مالخر حرفه‌ای قطعات خودروهای سرقتی در پوشش یک تعمیرگاه مکانیکی با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی و اقدام به هنگام نیروی انتظامی طی یک عملیات ضربتی در شهرستان شاهین شهر دستگیر شد.

سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در راستای طرح ضربتی برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه از فعالیت مجرمانه یک مالخر حرفه‌ای که در یکی از مناطق شهرستان در پوشش تعمیرگاه مکانیکی اقدام به خرید و فروش قطعات خودروهای سرقتی می‌کرد مطلع و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود مأموران طی هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و در بازرسی از تعمیرگاه او یک دستگاه موتور خودروی پراید مسروقه را که به تازگی از شهرستان برخوار سرقت شده بود کشف کردند.

دستگیری مالخر حرفه‌ای قطعات خودروهای سرقتی در پوشش تعمیرگاه خودرو در شهرستان شاهین شهرسرهنگ کیان مهر با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق خودروی مذکور در شهرستان مجاور خاطر نشان کرد: خرید فروش کوچکترین مال مسروقه نیز جرم می باشد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *