اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

پیام تبریک روز خبرنگار – ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر به مناسبت ۱۷ مردادماه – « روز خبرنگار » و سالروز گرامیداشت مقام خبرنگاران پیام تبریکی را منتشر نمود.

نوید توکلی – ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ مصادف با روز گرامیداشت مقام خبرنگار پیام تبریکی را با مضمون زیر صادر نمود:

نوید توکلی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمهخبرنگاران چشم و گوش همیشه بیدار مردم و مسئولین و پرچم داران اطلاع رسانی جامعه اند و با دغدغه مندی و همت خود ، به بیان رویدادهای جامعه می پردازند.

اندیشمندانی که با اندیشه و قلم خود حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و جوهر خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

۱۷ مرداد فرصت مغتنمی است تا زنده کنیم یاد خبرنگارانی که با سلاح قلم و بیان خود به دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با مستکبران و زورگویان پرداخته و در این راه پر افتخار ، مدال شهادت بر گردن آویختند و با اهدای جان شیرین خود به لقاء محبوب رسیدند.

بر خود لازم می دانم ۱۷ مرداد ماه و روز ملی خبرنگار را به تمامی خبرنگاران بویژه اهالی رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه تبریک گفته و از زحمات کسانی که با تحمل سختی ها و بیان روایت های صحیح از رویدادها ، به رشد جامعه ایران اسلامی ثمر می‌بخشند ، تشکر و قدردانی نمایم .

از ایزد منان برای همه ی تلاشگران این عرصه توفیق روزافزون تمنا دارم.

امید آنکه در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و با بهر ه گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید .

با احترام نوید توکلی
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *