اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

درخشش کیوکوشین کاران شاهین شهری در هفتاد و نهمین مسابقات قهرمانی استان اصفهان

کیوکوشین کاران شهرستان شاهین شهر و میمه در هفتاد و نهمین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما ۷ مدال طلا ، ۴ مدال نقره و ۴ مدال برنز کسب کردند

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ هفتاد و نهمین دوره مسابقات کیوکوشین قهرمانی استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر اصفهان در ورزشگاه آزادی محله گلدیس این شهر برگزار گردید.

این مسابقات روز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ شاهین شهر با حضور کاراته کاران از سراسر استان اصفهان برگزار شد و آقایان هان شی خسرو زمانی به عنوان مربی و سن سی اسماعیل بهارلو و سن سی امیر حسین علیپور قهرمان ارزنده کشورمان به عنوان سرپرست تیم شاهین شهر در آن حضور داشتند.

درخشش کیوکوشین کاران شاهین شهری در هفتاد و نهمین مسابقات قهرمانی استان اصفهانشهرستان شاهین شهر در هفتاد و نهمین دوره مسابقات کیوکوشین قهرمانی استان اصفهان ۷ مدال طلا ، ۴ مدال نقره و ۴ مدال برنز را از آن خود کرد.

شاهین شهری ها در این رقابت ها ۷ مدال طلا ( شامل ۶ مدال طلا در بخش کمیته و یک مدال طلا در بخش کاتا ) را توسط علی مهرانفر ، محمد شریفی ، رایان محبی ، ابوالفضل حق شناس و امیر رضا بهارلو در بخش کمیته و بهراد وفایی در هردو بخش کاتا و کمیته کسب نمودند.

نادر غفورپور داودی، محمد رضا نادری ، بنیامین حاتمی ، عرشیا هاشمی کاراته کارانی از تیم شاهین شهر بودند که در این مسابقات موفق به کسب مقاوم دوم و اخذ ۴ مدال نقره ( همگی در بخش کمیته ) شدند.

کاراته کاران شاهین شهری همچنین ۴ مدال برنز ( شامل ۳ مدال در بخش کاتا و یک مدال در بخش کمیته) را توسط نادر غفورپور داودی و صالح جمشید وند در بخش کاتا و حسین رفیعی در هر دوبخش کمیته و کاتا کسب نمودند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *