اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

پیام تبریک فرماندار شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار | ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور پیامی، هفدهمین روز از مردادماه؛ روز خبرنگار را به کوششگران فهیم عرصه رسانه، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سید محمدرضا کاظمی طبا ، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در آستانه روز خبرنگار امروز ۱۷ مرادماه ۱۴۰۳ پیامی را به جهت گرامیداشت مقام خبرنگار و تقدیر از اهالی رسانه صادر نمود.

پیام تبریک فرماندار شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار | 1403 سید محمدرضا کاظمی طبا - فرماندار شاهین شهر

متن پیام فرماندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” اگر زحمات خبرنگار ها نباشد، لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود. بدون این دوربین ها، قلم ها و دلسوزی های شما، برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.” مقام معظم رهبری

هفدهم مردادماه، فرصت ارزشمندی است تا ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان عرصه قلم و رسانه بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، از مساعی و تلاشهای خالصانه اصحاب رسانه، قلم و اندیشه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به اقشار گوناگون جامعه تقدیر بعمل آید.

بدون تردید خبرنگاران به عنوان بخشی از اصحاب رسانه، در پاسداشت منافع ملی کشور، تقویت انسجام اجتماعی، گسترش دانایی و آگاهی، تقویت فضای نشاط و امید و تداوم فضای نقادی ، پرسشگری و اصلاح امور جامعه نقشی کم نظیر را عهده‌دار هستند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه خطیر، بویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان شاهین‌شهر و میمه، یاد و خاطره شهدای خبرنگار میهن اسلامی و نیز ۱۶۵ خبرنگار شهید غزه که قلم را به عنوان سلاح خویش و رسانه را به عنوان سنگر دفاع از حریت و آزادی برگزیدند، گرامی داشته و از اهتمام این قشر خدوم در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیتها، تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم نوشته های عزیزان حاضر در این عرصه، طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی باشد که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست.

سید محمد رضا کاظمی طبا
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه
۱۷ مرداد ۱۴۰۳

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *