اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دستگیری سارق طلاجات ۴ میلیاردی پیرزن میمه‌ای به دست پلیس استان اصفهان

سارق ۴ میلیارد طلاجات پیرزن روستایی میمه پس از شناسایی و کشف سابقه در دام پلیس استان اصفهان گرفتار شد. وی سارقی سابقه دار بوده و سرقت هایی مشابه از نقاط دیگر استان را در کارنامه منفی خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری سارقی که اسفند سال گذشته در یکی از روستاهای بخش میمه شهرستان شاهین شهر اقدام به سرقت ۴ میلیارد طلاجات از بانوی کهنسالی نموده بود، در عملیات پلیس استان در یکی از شهرهای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق طلاجات 4 میلیاردی پیرزن میمه‌ای به دست پلیس استان اصفهانسرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای این خبر اظهار داشت : اواخر اسفندماه سال گذشته (اسفند ۱۴۰۲) در پی سرقت مقرون به آزار و خشونت بیش از ۴ میلیارد ریال طلا از از منزل پیرزنی تنها در یکی از روستاهای بخش میمه شهرستان شاهین شهر گزارش و دستگیری سارق به طور جد در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت

وی افزود : سارق پس از سرقت متواری شده بود و با سرنخ های بدست آمده هویت سارق معلوم و مشخص شد این متهم به دلیل سرقت های مشابه در نقاط دیگر استان تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد : در نهایت چند روز قبل، متهم متواری در یکی از شهرهای اطراف اصفهان در دام کارآگاهان پلیس استان افتاد و صبح امروز به شهرستان منتقل و طی بازسازی صحنه جرم به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

فیلم اعتراف سارق در هنگام بازسازی صحنه جرم :

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *