اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

بوستان کتاب بیش از یک و نیم هکتار به زیرساخت‌های ارتقا فرهنگی شاهین شهر می افزاید

شهرداری شاهین شهر از بهره برداری قریب الوقوع یک بوستان با بیش از یک و نیم هکتار وسعت به منظور افزایش زیر ساخت های ارتقا فرهنگی این شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، شهرداری شاهین‌شهر از افتتاح و بهره برداری قریب الوقوع یک بوستان ۱/۷ هکتاری در جوار محلات جنوبی شاهین‌شهر و مستقر در حاشیه شرقی بلوار خیرین مدرسه ساز خبر داد.

بوستان کتاب بیش از یک و نیم هکتار به زیرساخت‌های ارتقا فرهنگی شاهین شهر می افزاید

مجموعه مدیریت شهری شهرداری، رویکرد خود را نسبت به احداث این مجموعه چنین بیان می کند : در راستای اهداف بلند مدت و چند منظوره مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر و قرار گرفتن این شهر در آستانه پایتختی کتاب کشور، شهرداری این شهر اقدام به احداث مجموعه ای تفریحی فرهنگی با نام  « بوستان کتاب » در بلوار خیرین مدرسه ساز را در دستور کار قرار داد تا علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر نقش به سزای دیگری در گسترش فرهنگ شهر ایفا کند.

این بوستان در وسعتی حدود ۱/۷ هکتار و در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول و دوم آن با مساحت ۸۲۰۰ مترمربع مراحل انتهایی برای بهره برداری را می گذراند و فاز سوم این پروژه بزرگ در مساحت ۹۰۰۰ متر مربع در حال اجرا است که پیشرفت چشم گیری داشته است.

فاز اول و دوم این مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی مجهز به فضای بازی، سالن آمفی تئاتر روباز ، فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، زمین اسکیت، زمین مینی بسکتبال و مسیر پیاده روی بوده و در فاز سوم نیز  آبنما، برکه و جوی آب احداث خواهد شد.

مدیریت شهری شاهین شهر ، همچنین سابقاً اهداف دیگر خود را برای احداث این مجموعه تفریحی فرهنگی را ، رویکرد افزایش سرانه فضای سبز، سعی در تلطیف هوای آلوده ناشی از صنایع آلاینده مجاور شاهین شهر  و همچنین افزایش سرانه تفریحی ، فرهنگی و ورزشی شهر عنوان نموده بود.
ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *