اخبار ویژه

اجتماعی

جشن همدلی در شهر گرگاب شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ، شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولین شهرستان و شهر گرگاب و حدود 4000 نفر از شهروندان جشن انقلاب با عنوان « جشن بزرگ همدلی» در سالن شهدای گرگاب برگزار گردید. 🔶 این مراسم شامل برنامه های شاد و مفرح و اجرای سرود و مولودی خوانی بود و با اجرای گروه هنری با استقبال پرشور و بی نظیر مردم انقلابی و ولایت مدار شهر گرگاب و حضور بیش از ۴۰۰۰ هزار نفر همراه شد.

متن کامل را ببینید

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

متن کامل را ببینید

شهردار شاهین شهر :
شاهین شهر را قطب تفریحی استان اصفهان و مرکز کشور می‌کنیم

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از استراتژی های کلی مجموعه مدیریت شهری را احداث مجموعه تفریحی 70 هکتاری و تبدیل این شهر به قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور عنوان کرد.

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر ، روز چهارشنبه 17 آذرماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر و تشکر از حضور اصحاب رسانه عنوان کرد : یکی از استراتژی‌های کلی مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) این است که شاهین‌شهر ، قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور بشود. 🔶 ابریشمی راد با بیان اینکه تا این لحظه از منابع پساب تصفیه خانه شاهین‌شهر، استفاده درستی نداشته‌ایم و برنامه‌ریزی نموده‌ایم تا پساب را در قالب منابع آبی در دسترس در یک مخزن بزرگ بصورت دریاچه با وسعت یک میلیون و هفتصد هزار مترمکعب در عرصه ای به وسعت حدود 15 هکتار، ذخیره شود؛ افزود : در کنار این مخزن بزرگ ، یک تفرجگاه 70 هکتاری شامل یک دریاچه تفریحی به وسعت 11 هکتار به همراه فضاهای جنبی و پیرامونی شامل فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده است. 🔶وی با اشاره به اینکه در چند سال آینده این پروژه بزرگ با حمایت‌های شورای شهر قابل اجرا خواهد بود، افزود : مقدمات آن در بودجه 403 به شورا داده شده است و جانمایی آن در اتوبان آزادگان مقرر گردیده و برای مردم شاهین‌شهر از مسیر جهاد آباد قابل دسترسی خواهد بود.

متن کامل را ببینید

شهردار شاهین شهر:
شاهین شهر را بایست به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی معرفی کنیم

شاهین شهر را بایست به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی معرفی کنیم- نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی در محل سالن جلسات دفتر شهردار شاهین شهر برگزار شد.

🔶 شهردار شاهین شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه با ذکر پتانسیل ها و ظرفیت های این شهر، از استراتژی ها و سیاست های بلند مدت مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) در اعتلای شاهین شهر به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی نام برد. 🔶 ابریشمی راد از ایجاد «مجموعه گردشگری و تفریحی 70 هکتاری شامل دریاچه 11 هکتاری » در جوار اتوبان آزادگان در راستای مطرح نمودن شاهین شهر به عنوان قطب تفریح ، نشاط و گردش استان اصفهان و حتی مرکز کشور ، طرح و پایه گذاری «جشنواره شهیده زینب کمایی» جهت «معرفی دختر شایسته ایران» ، برگزاری «جشنواره علمی شاهین طلایی» در راستای انتخاب کشوری برترین دستاوردهای علمی سال در سه حوزه هوش مصنوعی ، سلولهای بنیادی و هوافضا ، برگزاری 3 دوره جشنواره ورزشی جوان و دو دوره همایش هوش مصنوعی و متاورس در راستای تبدیل شاهین شهر به قطب هوش مصنوعی و متاورس ایران به عنوان گامهایی در جهت نیل به هدف معرفی شاهین شهر به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی نام برد. 🔶 وی افزود : تمامی این موارد با حضور و مشارکت مردم و کمک و همدلی مدیران و در صدر مسئولان امام جمعه محترم شاهین شهر امکان پذیر است.

متن کامل را ببینید

گل جهان شکرزاده - عضو شورای شهر شاهین شهر :
مشارکت مساجد در جشنواره ورزشی جوان موجب شکوفایی استعداد جوان‌های شاهین شهری است

 گل جهان شکرزاده عضو شورای شهر مشارکت مساجد محلات در سومین دوره رویداد جشنواره فرهنگی ورزشی جوان را نقطه عطفی در استعدادیابی شاهین شهری ها دانست

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ گل جهان شکر زاده | عضو شورای شهر شاهین شهر ، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک اعیاد پیش رو ، و تشکر از اصحاب رسانه ، ابراز خرسندی کرد که مساجد شاهین شهر در رویداد سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان درگیر هستند و این مورد را به موجب شکوفایی استعداد جوانان شاهین شهری دانست. 🔶 وی ضمن تشکر از شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان ؛ ادامه داد چیزی که خیلی دوستان را تشویق می کند در این گونه اقدامات گام بردارند و تمام تلاششان را بگذارند، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش نشاط اجتماعی شهروندان است. 🔶 شکر زاده با اشاره به اینکه حدود 5700 ورزشکار 15 تا 30 ساله درگیر این جشنواره یک ماهه می شوند ادامه داد : " این رویداد اتفاقات مثبتی را باعث می شود که حمایت اصحاب رسانه را می‌طلبد."

متن کامل را ببینید

هدف ؛ رو به قله کردن جوانان در شاهین شهر است

نشست خبری سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی هاشمینا : هدف از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت  " رو به قله " کردن جوانان است.

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : هدف از برنامه های ویژه علمی، ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری شاهین شهر ، تزریق امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی و دانش شهروندان است. 🔶 وی ضمن تبریک عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به حاضرین این جلسه ؛ افزود : ویژه برنامه هایی ویژه نظیر رویداد همایش هوش مصنوعی و متاورس و جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است. 🔶 هاشمیان هدف مجموعه مدیریت شهری و سازمان های ذیربط و اداره ورزش و جوانان از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت " رو به قله " کردن جوانان است.

متن کامل را ببینید

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

متن کامل را ببینید

گردهمایی شهرداران مدارس شاهین شهر با حضور و همراهی مسئولان برگزار شد

گردهمایی شهرداران مدارس شاهین شهر با حضور و همراهی مسئولان برگزار شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه 1402 ؛ گردهمایی شهرداران مدارس شاهین‌شهر باحضور سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان ، بهرام عمویی رئیس و حسین شاهزاده فرد و محمد عاطفت پیشه اعضای شورای اسلامی شهر، در سالن بهار ساختمان نگارستان شهرداری برگزار شد. 🔶 شهردار شاهین‌شهر در این همایش با بیان اینکه، یکی از شاخصه‌های حقوق اجتماعی، حق انتخاب مردم برای تعیین سرنوشت خود در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی است، گفت: خواندن کتاب، تغییر یک فرهنگ است و شاهین‌شهر این قابلیت را دارد که در بسیاری از زمینه‌ها الگویی برای کشور باشد.

متن کامل را ببینید

شهرداری شاهین شهر لایحه بودجه ۱۴۰۳ را با ۴۲ درصد افزایش به شورای شهر ارائه کرد.

مبلغ بودجه ۱۴۰۳ ، ۱۵۳۰ میلیارد تومان و با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال قبل است.

شهردار شاهین شهر طرح لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری را با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته و به مبلغ 1530 میلیارد تومان ،  تقدیم شورای اسلامی شهر نمود.

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، شهردار شاهین شهر طرح لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری را با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته و به مبلغ 1530 میلیارد تومان ،  تقدیم شورای اسلامی شهر نمود. 🔶 شهردار شاهین شهر شفاف سازی در درآمدها و هزینه ها با رعایت اصل صداقت، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان، عدالت در ارائه خدمات، ارتقاء جایگاه شاهین شهر در سطح استان و کشور از جمله اصول رعایت شده در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر بیان کرد. 🔶 بودجه جاری ۳۱/۹۶ درصد ( حدود 489 میلیارد تومان ) و بودجه عمرانی ۶۸/۰۴ درصد ( حدود 1041 میلیارد تومان ) از مبلغ کل بودجه پیشنهادی 1403 شهرداری شاهین شهر را به خود اختصاص می‌دهند 🔶 بهرام عمویی | رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر نیز با اشاره به موارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین شهر ، افزود : ان شاء الله بودجه مذکور با اولویت بندی‌ها و آنچه شایسته شهروندان شریف شاهین شهر است تصویب خواهد شد.

متن کامل را ببینید

اقدام نامتوازن و ویژه شهرداری شاهین شهر در شهر دانش و خلاقیت :
استفاده از سبک نوشتاری فینگلیش در نام گذاری و معرفی اماکن شاهین شهر – شهر منتسب به دانش و خلاقیت

شهرداری شاهین شهر در اقدامی نامتعارف ، ناموزون ، نامتناسب و ضد برای نام گذاری لاتین «پارک مطالعه» در شهری که نام دانش را بر خود یدک می کشد، از عبارت فنگلیش انگلیش ترکیبی «Motaleeh Park» استفاده کرد.

🔶 شهرداری شاهین شهر در اقدامی نامتعارف ، ناموزون ، نامتناسب و ضد در شهری که نام دانش را بر خود یدک می کشد، از عبارت ترکیبی«Motaleeh Park» بصورت Fingilish-English برای نام گذاری لاتین «بوستان مطالعه» استفاده کرد. 🔶 در ترجمان و انتقال مفاهیم میان دو زبان ، برای یک لغت مشترک در دو زبان که دارای همتا در زبان مقصد است ، حتماً از همتای زبان مقصد، استفاده می‌شود، مگر آنکه نام خاص یا شامل محتوای مفهومی و یا یادآور عرفی باشد و نوشتن Fingilish واژه «مطالعه» به صورت «Motaleeh» با تکرار حروف e توسط شهرداری شاهین شهر (احتمالاً جهت روان کردن خوانش لاتین آن در تناسب با اِعراب فارسی در ذهن طراح و نویسنده تابلو) ، یک امر شگفت انگیز است. 🔶و با وجود نظارت شورای شهر ، شورای فرهنگ عمومی و اعمال نظر کمیته نام گذاری و زیر مجموعه‌های مدیریتی ویژه شهرداری شاهین شهر ؛ بسیار جای تعجب و قابل بررسی است که به چه علت از سبک محاوره‌ای و غیر رسمی Fingilish-English در نامگذاری اماکن عمومی شاهین شهر ، استفاده گردیده است. ( مقاله کامل را بخوانید)

متن کامل را ببینید