اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

جشنواره تابستانه دختران نوپای بسکتبال در شاهین شهر برگزار شد

جشنواره تابستانه دختران نوپای بسکتبال به همت هیات بسکتبال شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور بیش از ۱۱۰ بانوی ورزشکار در ورزشگاه ملت شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از  اداره ورزش و جوانان ، روز سه شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ ، اختتامیه جشنواره تابستانه دختران نوپای بسکتبال یادواره شهدای ورزشکار شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور ورزشکاران شهرستان و همراهی رییس و کارشناسان اداره ورزش، رییس شورای اسلامی شهر ، دبیر هیات بسکتبال استان ، مسئولین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و جمعی از پیشکسوتان بسکتبال در مجموعه ورزشی ملت برگزار شد.
جشنواره تابستانه دختران نوپای بسکتبال در شاهین شهر برگزار شد
در این جشنواره که به همت هیات بسکتبال شهرستان شاهین شهر برگزار گردید ، ۱۱۰ نفر نونهال بسکتبالیست در قالب ۱۳ تیم  از باشگاه های پوریای ولی، ملت، خانه بسکتبال، تختی و آکادمی لیراوی حضور داشتند.
صداقت نیا – رییس هیات بسکتبال شاهین شهر و میمه در خصوص این جشنواره گفت: شاهین شهر در رشته بسکتبال یکی از شهرستان های پیشرو در سطح استان می‌باشد.
وی افزود : این جشنواره در راستای گسترش و ترویج این رشته ، استعداد یابی و شناسایی ظرفیت های آن برگزار گردید که خوشبختانه شاهد استقبال خوب ورزشکاران و خانواده آنان بودیم و به زودی در بخش پسران نیز این جشنواره برگزار خواهد شد.
جشنواره تابستانه دختران نوپای بسکتبال در شاهین شهر برگزار شد
احسان شاه علی – رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن گرامیداشت یاد مربی فقید خانم آریان فرد ، از زحمات مسئولین هیات و مربیان این شهرستان قدردانی نمود و افزود : شاهین شهر همواره در سطح استان و کشور مطرح و این ظرفیت را دارد که بازیکنان ملی پوش بیشتری داشته باشد.
ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *