اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

گام بلند شهرداری در افزایش سرانه تفریحی و رفاهی محلات مهر و پردیس شاهین شهر

با اتمام قریب الوقوع پروژه بوستان محله ای پردیس ، سرانه تفریحی محلات مهر و پردیس شاهین شهر ۷۵۰۰ مترمربع در حاشیه ضلع جنوبی بلوار بهشت افزایش خواهد یافت.

روابط عمومی شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبر به پایگاه خبری شاهین شهری افزود : در راستای احداث بوستان‌های محله‌ای در سراسر شهر و به منظور افزایش سرانه رفاهی – تفریحی و با توجه به افزایش جمعیت در محلات پردیس و مهر شاهین شهر ، احداث بوستان محله ای و چند منظوره پردیس در ظلع جنوبی بلوار بهشت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
این بوستان پس از بررسی کارشناسان مجموعه مدیریت شهری با هدف وجود فضاهای تفریحی برای گذران اوقات فراغت ساکنین این محله ها و همچنین بهبود فضای سبز در زمینی به مساحت حدود ۷۵۰۰ متر مربع طراحی و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وستان محله ای در پردیس با امکاناتی شامل سالن آمفی تئاتر، آبنما ،زمین ماسه ای بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق و مسیر پیاده روی در حال احداث است.
این بوستان با حدود هشت هزار متر مربع مساحت  در ماه های آینده به بهره برداری رسیده و تقدیم به شهروندان ارجمند می گردد.
با اتمام قریب الوقوع پروژه بوستان محله ای پردیس ، سرانه تفریحی محلات مهر و پردیس شاهین شهر 7500 مترمربع در حاشیه ضلع جنوبی بلوار بهشت افزایش خواهد یافت.
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۳۰۰۰ مترمربع از آن برای اجرای جزئیات پروژه و ۴۵۰۰ مترمربع از آن نیز برای فضای سبز و سایر موارد رفاهی در نظر گرفته شده است و در مجموع پس از بهره برداری با در بر داشتن سالن آمفی تئاتر، کافه ، زمین ماسه‌ای ، زمین بازی کودکان ، آلاچیق ، مسیر دوچرخه سواری ، مسیر پیاده روی ، آبنما و فضای سبز و یکی از بوستان های جذاب شهر است.
سیر تکمیل پروژه احداث این بوستان پس از زیر سازی، جدول گذاری و نصب بلوک فرش ها، در مرحله آماده سازی فضای سبز و تکمیل فضاهای تفریحی آن قرار گرفته است و به زودی با بهره برداری از این بوستان می‌توان شاهد شور و نشاط هر چه بیشتر شهروندان در محله های پردیس و مهر بود.
ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *