اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دختران شاهین شهری طلای کشوری مسابقات ووشو را از آن خود کردند

دختران ووشو کار شاهین شهری در مسابقات کشوری ووشو سبک شینگ یی چوان ؛ دو مدال طلا ، دو مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ دختران ووشو کار شاهین شهری با حضور در مسابقات کشوری ووشو سبک شینگ یی چوان ؛ که به مدت ۲ روز (پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ )در شیراز برگزار شد، موفق شدند دو مدال طلا ، دو مدال نقره و سه مدال برنز کسب نمایند.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز در سالن‌های والفجر و شهید دستغیب شهر شیراز برگزار شد و بیش از ۱۳۰۰ شرکت کننده در ۵ رده سنی و  در دو بخش‌ تالو و ساندا با هم رقابت کردند.

دختران ووشو کار شاهین شهری در مسابقات کشوری ووشو سبک شینگ یی چوان ؛ دو مدال طلا ، دو مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.از ویژگی های بارز این مسابقات ، تعداد زیاد شرکت کنندگان و حضور مسئولان باشگاه‌های مختلف برای انتخاب اعضای تیم خود از میان شرکت کنندگان بود.

در این مسابقات شاهین شهری ها به شرح ذیل به مقام های برتر دست یافتند :

خانم ها گندم فروزنده مدال طلا ، شیوا رجبی طلا و نقره ، مهدیس پور زمانی نقره و برنز و درسا شیخی و دنیا احمدی نیز مدال برنز این مسابقات را کسب نمودند و برای استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر افتخارآفرینی نمودند.

مربیگری دختران شاهین شهری را در این مسابقات سرکار خانم محبوبیان بر عهده داشتند.
شایان ذکر است شینگ یی چوان یک رشته ورزشی با هدف تزکیه روح، جسم و تنفس است و استان فارس برای دومین بار میزبان این مسابقات بود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *