اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دیدار رئیس اداره ارشاد و هیئت مدیره انجمن خوشنویسان شاهین شهر با فرماندار

همزمان با فرارسیدن هفته دولت فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع به همراه هیئت مدیره انجمن خوشنویسان شاهین شهر با تاجمیری فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با فرارسیدن هفته دولت فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیئت مدیره انجمن خوشنویسان شهرستان شاهین شهر و میمه با تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفتگو کردند.

جلسه انجمن خوشنویسان شاهین شهر

در این دیدار رادمنش ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجمن خوشنویسان شاهین شهر گزارشی از فعالیت های این انجمن ارائه داد رمضانی رئیس انجمن خوشنویسان شاهین شهر نیز ضمن تشکر از حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یکی از مسائل مهم انجمن را مکان مناسب دانست و از فرماندار درخصوص تأمین مکان مناسب و در شأن انجمن خوشنویسان تقاضای مساعدت کرد.

در پایان این دیدار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هنرمندان خوشنویس شهرستان ، از تلاشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان و مشارکت فعال آنان در مناسبت های ملی و مذهبی تقدیر و تشکر نمود و در خصوص تأمین مکان مناسب برای انجمن خوشنویسان قول پیگیری و مساعدت داد .

 

نظر خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه (قسمت دیدگاه ) با سایر شهروندان به اشترک بگذارید …

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ – شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *