اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهره مندی از ایده‌ها و خلاقیت دانشجویان و استادان گرافیک و معماری دانشگاه در طراحی المان های شهری

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، جواد نصر اصفهانی در نشستی با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تصریح کرد: اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی شاهین‌شهر مورد شناسایی قرار گرفته است و نیازمند همکاری دانشگاهیان برای ارائه راهکارهای علمی و عملی هستیم.

وی افزود: آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های مشترک علمی و فرهنگی توسط این سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر مانند گذشته وجود دارد. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر استفاده از ظرفیت دانشجویان علاقه‌مند و مستعد در نشست‌های ادبی و هنری را ضروری دانست و تأکید کرد: از ایده‌ها و خلاقیت دانشجویان و استادان گرافیک و معماری دانشگاه در طراحی المان‌های شهری و سازه برای میدان‌های اصلی شاهین‌‌شهر استفاده می‌شود. 

نصر اصفهانی اضافه کرد: از ایده‌های فرهنگی دانشجویان، برنامه‌ریزی امور فرهنگی و مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه نیز در تولید محتوا و فرهنگ‌سازی استقبال و استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۳۹۹/۰۵/۱۵
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه علم و فناوری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *