اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه با محوریت رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضای جلسه و میهمانان به ریاست امام جمعه شاهین شهر درمحل سالن جلسات تالارشیخ بهایی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضای جلسه و میهمانان به ریاست امام جمعه شاهین شهر در محل سالن جلسات تالار شیخ بهایی برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران مراسم سوگواری اباعبدا… تصریح کرد : امسال شاهین شهر به عنوان میزبان شیرخوارگان حسینی بصورت پخش مستقیم از شبکه استانی بود و این چنین برنامه هایی قطعا می تواند شاهین شهر را به خوبی معرفی نماید .

امام جمعه شاهین شهر در ادامه افزود : رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی با این هدف اجرا خواهد شد که خوبی ها و زیبایی های این شهر به نمایش گذاشته شود . متاسفانه سالیان سال بر علیه عفاف و حجاب این شهر ، تبلیغات سوء از طرف دشمنان انجام شده است و با این کار در حوزه عفاف و حجاب کارهای شایسته و زیبایی خواهیم داشت .

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی اظهار داشت : خداوند زیبایی ها را آشکار می کند و بدی ها را می پوشاند و وظیفه همه ما هم همین است که شایستگی های این شهر را به دنیا نشان دهیم .

وی با اشاره به اینکه رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد خبر داد : این مراسم با شکوه هر چه بیشتر در سوم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مصلی نماز جمعه با حضور مسئولین کشوری برگزار می شود .

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت : در نصب تندیس این شهیده بزرگوار لازم است همه همراهی داشته باشند ، چرا که یک اقدام فرهنگی است و جز دغدغه های جامعه ما می باشد .

اسفندیار تاجمیری افزود : باید همه شرایط ایجاد شود که برنامه ویژه موضوع حجاب و عفاف که ارزشمند است با حضور همگانی انجام شود .

وی یکی از مشکلات این شهرستان را عدم معرفی آن دانست و گفت : متاسفانه این شهرستان در حد اندازه ها و شاخص های خود معرفی نشده و برگزاری چنین برنامه هایی ، فرصتی است تا بتوانیم ظرفیت های شهرستان را معرفی کنیم .

در پایان فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل شورای فرهنگ عمومی شهرستان ، به بیان مصوبات ستاد اجرایی رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی و یادواره آن اشاره کرد و از اعضای این ستاد خواست تا در یک هفته باقی مانده هماهنگی های لازم جهت اجرای برنامه ها صورت پذیرد .

 خاطر نشان می گردد جمعی از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان پس از پایان جلسه ، با مراجعه به محل نصب تندیس شهیده زینب کمایی ، بازدید به عمل آوردند .

۱۹ شهریور ۱۳۹۹

 

ارسال مطلب به دیگران :

درباره مدیر وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *