اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تفاهم و همکاری اتاق بازرگانی اصفهان با کمیسیون امور اجتماعی شورای اسلامی شاهین شهر

اتاق بازرگانی اصفهان با کمیسیون امور اجتماعی شورای اسلامی شاهین شهر با هدف بهبود کسب و کار مشاغل و ترویج کارآفرینی میان جوانان، رفع ضعف در شبکه فروش که مشکل مشترک فعالان مشاغل خانگی و کارآفرینان شاهین شهری! است، همکاری و تفاهمی به عمل آورد.


پرستو جهانگیری رئیس کمیسیون امور اجتماعی و بانوان شورای اسلامی شهر در دیدار هفته گذشته با دکتر شهیر مدیر واحد توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت:


امروز دغدغه ی اصلی مردم معیشت، اشتغال و همچنین آسیب های اجتماعی است. به سهم خود بواسطه وظیفه نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر در این زمینه ها برنامه هایی در کمیسیون امور اجتماعی و بانوان در حال اجرا می باشد.

وی همچنین بیان کرد: در دو هفته گذشته با بیش از ده نفر از پشتیبانان مشاغل خانگی(کارآفرینان) جلسات انفرادی داشتم و نکته مهم و قابل تاملِ خروجی این جلسات، اذعان کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی به ضعف چرخه اقتصادی فعالیتشان خصوصا در زمینه شبکه فروش بود که در همین زمینه به همت کارگروه مشاغل خانگی و کارآفرینی کمیسیون امور بانوان، پویش حمایت رسانه ها از مشاغل خانگی و کارآفرینان و همچنین استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مشکلات پیش رو را برطرف نماییم.

همچنین در خصوص پتانسیل خوبِ اقتصادی- استعدادی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز تبادل نظر و توافقاتی صورت گرفت.

دکتر شهیر مدیر واحد توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان و مدیر مرکز کارآفرینی و خانواده اتاق بازرگانی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فراهم ساختن چنین همکاری در شاهین شهر گفت:

اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است. در اجرای طرح های مرتبط با مشاغل خانگی و حوزه کارآفرینی اعم از دوره های کسب و کار ،ترغیب و تربیت جوانان کارآفرین و حتی تسهیل در خصوص صادرات محصولات حائز شرایط، اتاق پای کار است و در کنار کمیسیون امور اجتماعی و بانوان شورای شاهین شهر خواهد بود.

ارسال مطلب به دیگران :

۲ دیدگاه‌ها

  1. سلام و عرض ادب خدمت عزیزان :
    اگه امکان داره لطفاً شماره تماس کارخانه تولیدی پارچه جین در شاهین شهر اصفهان زحمت بکشید

    • روابط عمومی رسانه شاهین شهری

      سلام متاسفانه ما دسترسی نداریم، فکر کنم از اتاق بازرگانی شاهین شهر می توانید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *