اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شاهین شهر و حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شاهین شهر و حضور اعضا برگزار شد.

 در این جلسه براساس دستورالعمل های ابلاغی در گام سوم مبارزه با بیماری کرونا (ویروس کوید-۱۹) ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان موظف به تشدید نظارت بر رعایت و حفظ پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان شد و کلیه ادارات عضو ستاد و همچنین سایر دستگاهها و نهادهای اجرایی شهرستان هم موظف به همکاری و پشتیبانی همه جانبه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جهت تشدید نظارت و حفظ پروتکل ها شدند.

 همچنین در خصوص آمار و اطلاعات مرتبط با وضعیت بیماری و تعداد افراد بستری فوتی و دیگر موارد هم مقرر شد صرفاً توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان می بایست اطلاع رسانی گردد.

جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا

 در این جلسه نیز مقرر شد اتاق اصناف شهرستان با همکاری اتحادیه ها و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به برگزاری جلسه  آموزشی با اصنافی که رعایت و حفظ پروتکل های بهداشتی در آنها کم رنگ می باشد در جهت اطلاع رسانی و نظارت اقدام و نسبت به  توجیه و اتمام حجت با آنها در این خصوص اقدام نمایند.

 و همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در خصوص اعلام مشخصات دانش اموزان مبتلا به کرونا (ویروس کوید-۱۹) جهت  انجام اقدامات پیشگیرانه در مدارس با اداره اموزش وپرورش همکاری نماید.

 در این جلسه همچنین با توجه به اینکه پمپ های بنزین از اماکن پرخطر در زمینه شیوع کرونا (ویروس کوید-۱۹) می باشند، نسبت به هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان با شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان به منظور توجیه مجدد و اتمام حجت با جایگاهداران در خصوص رعایت و حفظ پروتکل های بهداشتی در جایگاههای عرضه سوخت تاکید شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *