اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازدید و تقدیر مسولین فرهنگی شهرستان از کانون فرهنگی هنری الزهراء (سلام الله علیها) شاهین شهر

عصر سه شنبه ۲۵ شهریور ماه مسئولین فرهنگی شهرستان در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم با حضور در مسجد الزهراء (سلام الله علیها) شاهین شهر از فعالیت های امام جماعت ، هیئت امنا و مدیران فرهنگی مسجد تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه عصر سه شنبه ۲۵ شهریور ماه مسئولین فرهنگی شهرستان با حضور در مسجد الزهراء (سلام الله علیها) شاهین شهر از فعالیت های امام جماعت ، هیئت امنا و مدیران فرهنگی مسجد تقدیر کردند.

این بازدید پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ادامه محمودی کارشناس مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان، از آثار و برکات بازدیدهایی که مسئولین فرهنگی شهر از مساجد شاهین شهر در سه شنبه ماه های قبل ، داشته است ، گفت و از مدیرمسئول کانون و فرمانده پایگاه بسیج مسجد خواست تا مسائل و دغدغه های خود را مطرح نمایند .

حجه الاسلام و المسلمین عباس آبادی امام جماعت مسجد الزهرا (س) در ادامه ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان، از حضور امام جمعه شاهین شهر ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر همراهان ابراز خرسندی نمود و به سابقه فعالیت های عمرانی و فرهنگی مسجدالزهراء (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت : ظرفیت های بسیار خوبی در این مسجد وجود دارد و خوشبختانه قدیمی های این مسجد زحمات بسیار کشیدند و نیروهای فرهنگی خوبی را برای امروز تربیت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره موقعیت جغرافیایی این مسجد افزود : وجود مدرسه ، فرهنگسرا ، ورزشگاه و پارک در اطراف این مسجد شرایط خوبی را برای این مسجد به وجود آورده است.

مسائلی رئیس هیئت امنای مسجدالزهراء (سلام الله علیها) نیز در تکمیل بیانات امام جماعت اضافه نمود : این مسجد پنجمین مسجد شاهین شهر است و به فضل الهی در همه مناسبت های ملی و مذهبی به اجرای برنامه های فرهنگی مناسب می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد : از ویژگی های این مسجد وجود ۱۳ باب مغازه موقوفه است که ضمن تامین مخارج مسجد ، کمک های خیریه ای را هم در بر می گیرد . مسائلی افزود : از دیگر محاسن این محله ، برگزاری روضه های خانگی است و خوشبختانه مردم محله به مسائل دینی و معنوی اهمیت می دهند و این مسجد با کمک مردم محله و خیرین در ماه های گذشته تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند اهداء نموده است.

   فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز با در ادامه با ابراز خرسندی از فعالیت های فرهنگی این مسجد به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای توجه بیشتر دست اندرکاران مسجد به فعالیت های هنری اشاره نمود و اظهار داشت : شنیدن برنامه های قرآنی ، آموزشی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی مایه مباهات است و بنده ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های امام جماعت ، اعضای هیئت امنای مسجد ، کانون فرهنگی مسجد و پایگاه بسیج انتظار دارم ضمن هماهنگی و تعامل پایگاه بسیج و کانون های فرهنگی با مدیریت امام جماعت مسجد بر انجام فعالیت های هنری نیز تاکید گردد. رادمنش در ادامه به ظرفیت های سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و بر بروزرسانی این سامانه تأکید کرد .

در پایان حجه الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر ضمن تسلیت و تعزیت ایام محرم و تسلیت شهادت امام زین العابدین علیه السلام و آرزوی قبولی عبادات و عزاداری های محبین امام حسین علیه السلام بر وحدت و برداری هر چه بیشتر مومنین تاکید کرد و افزود : خداوند متعال دوست دارد از تعدادی که با هم کار می کنند و در روایت داریم که یدالله مع الجماعه لذا هر چه بشود لذا برای انجام کارهای مهم هرچه تعداد بیشتر باشد بهتر است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : این مسجد دارای نیروهای ارزشی خوبی است و می توانند به سایر مساجد نیز کمک کنند و انتظار ما از افراد پیسکسوت این است که ایفای نقش بیشتری در شهر داشته باشند ، جذب نوجوانان را در دستور کار قرار دهند و دشمن را به خوبی به مردم معرفی کنند .

در پایان این بازدید ، نماز مغرب و عشا به امامت حجه الاسلام و المسلمین هاشمی اقامه گردید .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *