اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، دومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای جلسه تشکیل شد.

حسینی منجزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، به اهمیت مبارزه با پدیده ی شوم قاچاق کالا و ارز که یک نوع ضربه بر “کارآیی اقتصادی” و “عدالت اجتماعی” است، اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمانی که قاچاق وجود دارد تولید نمی تواند رونق بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نسبت به حضور مأمور نیروی انتظامی در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و اهمیت بازرسی مشترک در سطح شهرستان، آموزش و اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای اصناف و عموم شهروندان و اجرای دقیق و به موقع مصوبات تاکید کرد.

حسینی منجزی در این جلسه گفت: کمیته فرهنگی و تبلیغات با اجرای برنامه های فرهنگی، پژوهشی و توجیهی به منظور ترویج خرید کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق با استفاده از ظرفیت تبلیغی شهرداری را در دستور کار قرار دهد.

در این جلسه مقرر گردید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری اتاق اصناف و اداره صمت نسبت به بازرسی از عطاریها اقدام و ضمن جلوگیری از فعالیت واحدهای فاقد پروانه نسبت به شناسایی اقلام قاچاق و برخورد لازم با این واحدها را در دستور کار قرار دهد و همچنین به منظور رفع مشکل و تسریع در انجام کار مقرر گردید اداره جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص مشکل چگونگی تشخیص کالاهای قاچاق داخلی و خارجی (به ویژه اقلام فاسد شدنی و محصولات کشاورزی) مکاتبه ای با فرمانداری انجام تا از طریق اداره کل جهاد استان پیگیری لازم صورت گیرد.

در ادامه کمیته های سه گانه اطلاعات و عملیات، فرهنگی و تبلیغات، پیشگیری و ساماندهی اقتصادی گزارشی از اقدامات شش ماهه اول سالجاری را برای اعضاء تشریح و به بیان مشکلات و نقطه نظرات در حوزه فعالیت خود پرداختند…

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *