اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه بررسی و هماهنگی طرح منطقه ویژه اقتصادی شهرستان شاهین شهر و میمه

جلسه بررسی و هماهنگی طرح منطقه ویژه اقتصادی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مسئولان بخش‌های صنعتی و تولیدی مهم و اداری شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل شد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با اشاره به شاخص ها و مزیت های شهرستان به ویژه تولیدات و ارزش افزوده صنعتی بر موجّه بودن راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکید و با تقدیر از پیگیری‌های چند سال اخیر در این رابطه توسط نماینده مجلس، فرمانداری و سازمان هواپیماسازی بر ادامه فعالیت وپیگیری‌های منسجم موضوع در امور برنامه‌ریزی فرمانداری تا حصول نتیجه تاکید نمودند و آغاز به کار پروژه قطار حومه‌ای( مترو اصفهان – شاهین شهر)را یکی از نمونه نیازها و کارهای بزرگ در شهرستان دانستند که می‌بایست ادامه پیدا کند.

 

تاجمیری با اشاره به قانون و آیین نامه‌ مناطق ویژه و آزاد و تاثیرات آن در عرصه صادرات و تجارت از فعالین اقتصادی شهرستان و منطقه خواست در این زمینه با ارائه طرح و برنامه مرتبط مشارکت داشته باشد.

وی از امور برنامه‌ریزی فرمانداری و شرکت هسا بعنوان مالک اراضی پیشنهادی برای منطقه ویژه خواست بستر این فعالیت و مشارکت را با دیدگاه تجاری، بازرگانی و گمرگی فراهم نموده و نقش مدیریتی مناسبی برای سازمان اداری منطقه در حدود قانون تعریف و پیش بینی نمایند.

فرماندار بااشاره به گردش چندساله پیگیری و مکاتبات در رابطه با راه اندازی منطقه ویژه و تایید مقدمات آن در مجلس شورای اسلامی و هیات دولت از مدیران اجرایی شهرستان خواست همراهی لازم را معطوف به سوابق برای پیشبرد امور و تکمیل موارد از جمله طرح و تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان داشته باشند.

در این جلسه نماینده شرکت هواپیماسازی ایران گزارشی از آخرین وضعیت و آمادگی هسا  از جمله وجود باند فرودگاه ، بیش از ۸۰۰ هکتار زمین مفروض و رینگ بندی شده امکانات اسکان و هتلینگ و ….. در زمینه منطقه ویژه اقتصادی ارائه نمود و تبادل نظر لازم بین شرکت کنندگان انجام و مقرر شد طرح منطقه ویژه با محوریت اداری فرمانداری، حمایت نماینده مجلس و مشارکت قطب‌های تولیدی و صنعتی شهرستان با جدیت دنبال شود.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *