اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسئولین روابط عمومی، رابطین بانوان و اجتماعی ادارات، نمایندگان سمن ها و رسانه های شهرستان در فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه ضمن تشریح وضعیت سیر بیماری در شهرستان، انتظارات کمیته اطلاع رسانی از روابط عمومی ها، سمن ها، رابطین اجتماعی، رسانه ها و همچنین در راستای کنترل بیماری به اهمیت مشارکت خانوارها در جهت مراقبت از خود با طرح برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در قالب سفیر سلامت خانواده تاکید گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: امروزه اطلاع رسانی و تبلیغ در جوامع انسانی نقش اساسی و کلیدی دارد و دین مبین اسلام که آیین آگاهی بخشی و رهایی بشریت است نیز به این مقوله توجه و تاکید خاصی دارد.

حسینی منجزی افزود : روابط عمومی ها در اقناع افکار عمومی و اعتلای نظام ارتباطی جامعه نقش کلیدی دارند به ویژه در شرایط کنونی که روزگاران فرمانروایی کرونا ویروس (این هیولای ذره بینی) می باشد، این رسالت در جهت آموزش و یادگیری و تغییر رفتار و فرهنگ سازی اهمیتی مضاعف دارد.

وی در ادامه گفت: در نظامهای مردم سالار اهمیت موضوع اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی به حدی است که آن را به عنون یک رکن از ارکان ۴ گانه مردم سالاری پذیرفته اند.

در ادامه دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت، گزارش آماری جامعی از وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان ارائه داد و بر مراقبت حداکثری مردم و برخورد با متخلفان تاکید کرد.
فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حاشیه این جلسه کلیه اصحاب رسانه را در انتشار اخبار و اطلاعات بروز این بیماری مسئول دانست و به اهمیت مشارکت خانوارها در جهت مراقبت از خود با طرح برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در قالب سفیر سلامت خانواده تاکید کرد .

کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، برخی از رؤسای ادارات شهرستان ، مسئولین روابط عمومی، رابطین بانوان و اجتماعی ادارات، نمایندگان سمن ها و رسانه های شهرستان در فرمانداری برگزار گردید .

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *