اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه ستاد اربعین در فرمانداری شاهین شهر برگزار شد

جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان به ریاست ناصر حسینی منجزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و دیگر اعضاء در محل فرمانداری برگزار گردید. این جلسه با حضور دکتر حسینی معاون فرمانداری. آقای دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،دفتر رسیدگی به امور مساجد،اتاق اصناف شهرستان و تعدادی از مسولین هیئت های مذهبی برگزار گردید. در این جلسه مقرر شد با توجه به مصوبات ستاد کرونا نسبت به لغو مراسمات اربعین و پیاده روی اقدام گردد.

حسینی منجزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری؛ ضمن درود به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت و آرزوی صحت و سلامت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تشکر از مسئولین ذیربط و مسئولین موکبهای اربعین، نسبت به اهمیت و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و نقش آن در فرهنگ اسلامی و همچنین اهمیت بازتاب جهانی این رویداد عظیم تاکید نمودند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رعایت مسائل بهداشتی طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت و اهمیت ساماندهی نذورات مردمی به موکبها با هماهنگی مسئولین ذیربط و جایگزینی برنامه ریزیهای پیاده روی در راستای خدمات رسانی به قشر محروم و اقشار آسیب پذیر به طرق مختلف تاکید کردند.

حسینی منجزی افزود: مسئولین موکبهای اربعین شهرستان با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان در راستای خدمات رسانی به مردم از طریق تامین بسته های معیشتی، تهیه گوشی تلفن هوشمند و امکانات آموزشی برای دانش آموزان محروم اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون فرماندار گفت: با عنایت به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسمات در مساجد، هیئتها، ممنوعیت هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی، راهپیمایی و برگزاری روضه های خانگی و… در ایام اربعین، اداره تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و شورای هیئات مذهبی و رسانه های مجازی و خبری اقناع سازی و اطلاع رسانی لازم را با هیتهای مذهبی و مبلغین و مبلغات و با هماهنگی امور مساجد و اداره اوقاف و امور خیریه و با بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت اطلاع رسانی اقدامات اقناعی و روشنگرانه را در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه گفت: شهرداریهای شهرستان هم با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی و نصب بنر و بیلبوردهای شهری ویژه اربعین با الهام گرفتن از پیام های روشنگرانه در مکانهای عمومی نسبت به فضا سازی مناسب ویژه اربعین اقدام نمایند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *