اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

استقرار هشت هسته فناوری در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر دارای ۴۳ عضو هیئت علمی تمام وقت است و هشت هسته فناوری در مرکز رشد آن مستقر است و با حمایت مسئولان استان و شهرستان به زودی مراکز تحقیقاتی جدید در این واحد دانشگاهی ایجاد می‌شود.

پیام نجفی در جلسه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر که پس از وقفه چندساله برگزار شد اظهار کرد: زمینه لازم برای استقرار و رشد تیم‌های استارتاپی و کارآفرینی در مرکز رشد دانشگاه فراهم شده است و از حضور دانشجویان برای فعالیت در این زمینه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش در دانشگاه‌های آزاد گفت: در این طرح امکان اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان فراهم شده است و آن‌ها می‌توانند بدون دغدغه در صنایع مربوط به رشته تحصیلی خود، تجربه کسب کنند و این طرح در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر هم اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، افزود: در طرح پویش با اداره کل کار و امور اجتماعی استان اصفهان رایزنی شده است تا موانع قانونی حضور دانشجویان در صنعت برطرف شود و در صنایع بدون نگرانی برای مسائل بیمه‌ای در قالب کارآموز بکارگیری شوند.

وی گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر دارای ۴۳ عضو هیئت علمی تمام وقت است و هشت هسته فناوری در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر مستقر است و با حمایت مسئولان استان و شهرستان به زودی مراکز تحقیقاتی جدید در این واحد دانشگاهی ایجاد می‌شود.

نجفی افزود: در حال حاضر آموزش‌ها در دانشگاه آزاد به صورت غیرحضوری است و دنبال آن هستیم که ۲۵ درصد آموزش‌ها را حضوری کنیم.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به ایجاد ظرفیت پژوهشی و دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر می‌توان از آن برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استفاده کرد.

حسینعلی حاجی افزود: با وجود ظرفیت‌های مختلف از جمله وجود زمین، فضای مناسب و صنایع مختلف در جوار دانشگاه، همه باید برای گسترش فعالیت‌های دانش بنیان در دانشگاه واحد شاهین‌شهر تلاش کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *