اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

لزوم توجه به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای فعالیت های نمایشی شاهین شهر

در جلسه شورای هم‌اندیشی تئاتر شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر لزوم توجه بیشتر و اهمیت استفاده از ظرفیت‌ها و بسترهای فضای مجازی در پیشبرد فعالیتهای نمایشی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهرو میمه در جلسه شورای هم اندیشی تئاتر شهرستان بر لزوم توجه بیشتر و اهمیت استفاده از ظرفیت ها و بسترهای فضای مجازی در پیشبرد فعالیت های نمایشی تأکید شد.

در این جلسه فرامرز رادمنش با بیان اینکه هنر همواره می تواند الگوساز و سرآغاز تحول و نواندیشی باشد افزود : شرایط و وضعیت کنونی در سال جاری به نوعی فضای تئاتری و اجراهای صحنه‌ای نمایش و سالن های نمایش را متأثر ساخته است که ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها را به گونه‌ای تنظیم نماییم تا بتوان از تئاتر در قالب‌های جدید نمایشی بهره برد و به مخاطب عرضه نمود و در این راه لازم است همچون گذشته از پتانسیل اساتید ، پیشکسوتان و فعالان این حوزه بهره‌مند شد و با حضور و مشارکت حداکثری همه هنرمندان در ارتقای سطح عمومی و تخصصی و توسعه نشاط اجتماعی متناسب با شرایط روز جامعه حرکت نمائیم.

در ادامه هر یک از اعضاء پیشنهادات و نقطه نظرات خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند.

خاطر نشان می سازد توجه به وضعیت گروه‌های نمایشی به مشارکت و همکاری با تیم اجرایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی دفاع‌مقدس شاهین‌شهر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال مطلب به دیگران :

درباره مدیر وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *