اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

لزوم توجه به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای فعالیت های نمایشی شاهین شهر

در جلسه شورای هم‌اندیشی تئاتر شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر لزوم توجه بیشتر و اهمیت استفاده از ظرفیت‌ها و بسترهای فضای مجازی در پیشبرد فعالیتهای نمایشی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهرو میمه در جلسه شورای هم اندیشی تئاتر شهرستان بر لزوم توجه بیشتر و اهمیت استفاده از ظرفیت ها و بسترهای فضای مجازی در پیشبرد فعالیت های نمایشی تأکید شد.

در این جلسه فرامرز رادمنش با بیان اینکه هنر همواره می تواند الگوساز و سرآغاز تحول و نواندیشی باشد افزود : شرایط و وضعیت کنونی در سال جاری به نوعی فضای تئاتری و اجراهای صحنه‌ای نمایش و سالن های نمایش را متأثر ساخته است که ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها را به گونه‌ای تنظیم نماییم تا بتوان از تئاتر در قالب‌های جدید نمایشی بهره برد و به مخاطب عرضه نمود و در این راه لازم است همچون گذشته از پتانسیل اساتید ، پیشکسوتان و فعالان این حوزه بهره‌مند شد و با حضور و مشارکت حداکثری همه هنرمندان در ارتقای سطح عمومی و تخصصی و توسعه نشاط اجتماعی متناسب با شرایط روز جامعه حرکت نمائیم.

در ادامه هر یک از اعضاء پیشنهادات و نقطه نظرات خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند.

خاطر نشان می سازد توجه به وضعیت گروه‌های نمایشی به مشارکت و همکاری با تیم اجرایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی دفاع‌مقدس شاهین‌شهر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال مطلب به دیگران :

درباره مدیر وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *