اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آگهی مزایده اجاره فضا کاربری به مساحت ۵۰ متر مربع در ظلع میانی پارک یاسمن واقع در تقاطع خیابان نظامی و فرخی جهت استقرار وسایل بازی شامل(چرخ و فلک برقی ،استخر توپ )

آگهی مزایده اجاره فضا کاربری به مساحت ۵۰ متر مربع در ظلع میانی پارک یاسمن واقع در تقاطع خیابان نظامی و فرخی جهت استقرار وسایل بازی شامل(چرخ و فلک برقی ،استخر توپ )

مهلت شرکت در مناقصه: پایان وقت اداری سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۷

برگزار کننده: سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر

این مزایده، تا ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ دارای مهلت است.

سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهردر نظر دارد ،با استناد مجوز شماره ۱۲۰۰ /ش مورخ  ۱۳۹۹/۰۶/۱۵شورای محترم اسلامی شهر اجاره فضایی به مساحت ۵۰ متر مربع در ظلع میانی پارک یاسمن واقع در تقاطع خیابان نظامی و فرخی جهت استقرار وسایل بازی شامل(چرخ و فلک برقی ،استخر توپ ) با رعایت شرایط مندرج در آگهی به صورت اجاره و بهره برداری به اشخاص واجد شرایط به مدت یک سال واگذار نماید.

۱- متقاضیان ایثارگر و خانواده شهدای ساکن شاهین شهر در شرایط مساوی دارای اولویت می‌باشند.

۲- متقاضیان باید دارای مجوز از مراجع ذی صلاح و فاقد سوء پیشینه کیفری باشند.

۳- شرکت کننده اقرار می نماید که در موقع شرکت در این مزایده مشمول ممنوعیت های مقرر در اصل ۴۹ و ۱۴۱ قانون اساسی و قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب ۱۳۳۷/۱۰/۲۲و سایر مقرراتی که چنین محدودیت هایی را معین می نماید ، نیست

۴- مدت عقد قرارداد یک سال شمسی می باشد.

۵- مبلغ پایه اجاره ، زمین مذکور جهت استقراروسایل بازی شامل(چرخ و فلک برقی ،استخر توپ ) ماهانه مبلغ ۱۵/۸۰۰/۰۰۰ریال (پانزده میلیون و هشتصد هزار ریال) می باشد.

۶- کلیه هزینه ها برای احداث وسایل ، نصب انشعابات مورد نیاز و بهای مصرفی اعم از برق و آب و کلیه عوارض قانونی و مالیات و غیره به عهده برنده مزایده خواهد بود و سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر هیچ گونه تعهدی در این خصوص ندارد.

۷- تمامی مشخصات فنی وسایل و تجهیزات و نصب آن باید مجوز مورد تأیید سازمان آتش نشانی و سازمان های مرتبط (اداره استاندارد) قرار گیرد و نسبت به صدور بیمه نامه اقدام نماید و ارائه تأییدیه اداره استاندارد و آتش­نشانی الزامی است. ( مدت زمان گرفتن مجوز و آماده سازی محل، در تاریخ شروع قرارداد تغییری ایجاد نمی کند).

۸- در صورتی که در طول مزایده و یا در زمان انعقاد قرارداد و یا در طول قرارداد مشخص گردد متقاضی فاقد شرایط مذکور باشد شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری نسبت به حذف متقاضی از فهرست مزایده و ضبط سپرده شرکت در مزایده ، فسخ قرارداد و ضبط تضامین  اقدام خواهد نمود.

۹- احداث هر گونه غرفه ، کیوسک و فروش تنقلات در محوطه مذکور ممنوع می باشد.

۱۰- شرکت کنندگان در مزایده می باید مبلغ ۹/۴۸۰/۰۰۰ریال (نه میلیون و چهارصد هشتادهزار ریال) به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره ۰۱۰۵۰۵۲۹۲۰۰۷به نام شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری نزد بانک ملی شعبه مرکزی شاهین شهر واریز و فیش مربوطه و یا ضمانتنامه معتبر بانکی را ضمیمه پیشنهاد خود نماید.

۱۲- مستأجر موظف است نسبت به انجام کلیه مفاد پیوست شماره یک (پیوست HSE و آئین نامه ایمنی امور پیمانکاری) مربوط به موضوع قرارداد که جزء لاینفک اسناد مزایده و قرارداد می باشد ، اقدام نمایدودر صورت عدول وعدم رعایت ،کلیه مسئولیت های مربوطه به عهده وی خواهد بود .

۱۳- پیشنهادهای رسیده در کمیسیون عالی معاملات شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری مفتوح و برابر مقررات و مقتضیات تصمیم گیری و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

۱۴- سپرده برندگان نفرات اول تا سوم در مزایده تا انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد و در صورت خودداری نفر اول از انعقاد قرارداد سپرده او به نفع شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری ضبط و قرارداد با نفر دوم منعقد می­گردد ، همچنین در صورتی که  نفرات دوم و سوم نیز حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده آنان به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد و سازمان به تشخیص خود مجاز به هرگونه بهره برداری از سپرده ها می­باشد.

۱۵- پیشنهادهای رسیده که مبهم ، مخدوش ، مشروط و یا فاقد سپرده باشند و یا همچنین پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر برسد اعم از کتبی یا حضوری ترتیب اثر نخواهد شد و شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

۱۶- هزینه دریافت اسناد و درج آگهی به عهده برنده مزایده می باشد.

۱۷- چگونگی و شرایط و زمان تحویل محل به منتخب مزایده حسب شرایط اعلامی از سوی شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و کمیسیون عالی معاملات می باشد.

۱۸- پس از انقضاء قرارداد و عدم تخلیه محل ظرف مدت یک هفته پس از ارسال اظهارنامه مبنی بر تخلیه و عدم تحویل محل شهرداری رأساً و بدون نیاز به اخذ حکم از مراجع قانونی حق ورود به محل و تخلیه و را دارد و برنده مزایده ضمن عقد اجاره این اختیار یا اذن را به شهرداری واگذار می نماید بهره بردارحق هیچ گونه اعتراضی تحت وعنوان راندارد.

۱۹- مستأجر موظف است پیش از زمان انعقاد قرارداد نسبت به دریافت گواهی تأییدیه های لازم مربوط به مجوز فعالیت از دیگر ارگانها و یا سازمانهای مرتبط یا از مراجع ذی صلاح را تحویل شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری نماید که در غیر این صورت تخلف محسوب گردیده و موجب خیار فسخ از طرف سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر می باشد.

۲۰- با توجه به اینکه ازمستأجر سرقفلی دریافت نشده است این قرارداد مشمول حق کسب و پیشه و سرقفلی نبوده و هیچ گونه ادعایی در هیچ زمانی پذیرفته نخواهد بود و قرارداد مشمول قانون مستثنی شدن شهرداری های کشور در واگذاری قسمتی از پارک ها، میدان ها و اموال عمومی اعم از عرصه و عیان از شمول قوانین مربوط به مالک و مستاٌجر مصوب شورای اسلامی مورخ ۱۳۸۹/۰۴/۰۲می باشد.

۲۱- در صورت عدم رعایت هریک از بندهای قرارداد، یا انجام هرگونه فعالیتی مغایر با این قرارداد توسط مستأجر، شهرداری شاهین شهر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری مجاز به فسخ یک طرفه قرارداد بدون نیاز به مراجع ذی صلاح و قانونی می باشد.

۲۲- بهره بردار ملزم به تبعیت و رعایت کلیه قوانین و مقررات حاکم ، نظامات دولتی و دستورالعمل های صادره ارگان ها و سازمان های ذی صلاح همچنین دستورالعملهای سازمان از جمله  نظافت محل تا شعاع ۵۰ متر، نگهداری فضای سبز، تعمیر و نگهداری از تأسیسات و لوازم مستقر در محدوده موضوع مزایده و غیره  بوده در غیر اینصورت سازمان محق به فسخ قرارداد می باشد.

۲۳- برنده مزایده و کلیه افراد به کار گرفته شده ملزم به داشتن صلاحیت های لازم (اخلاقی و …) می­باشند، همچنین برنده موظف است یک کارشناس مکانیک دارای مدرک فنی رسمی به صورت مستمر به عنوان ناظر بر دستگاه خود داشته باشد.همچنین برنده مزایده مکلف است محل و یا دستگاه های مورد استفاده را بیمه حوادث و یا دیگر موضوعات بیمه ای مرتبط با مدت اعتبار تا زمان انقضاء قرارداد نماید و در صورت هرگونه حادثه مسئولیت آن بر عهده برنده مزایده می باشد.

۲۴- نصب حفاظ مورد نیاز پیرامون محدوده نصب وسایل و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای حراست ونگهداری از تجهیزات نصب شده در تعهد مستأجر بوده و ضروری است برآورد هزینه مورد نیاز در قیمت پیشنهادی لحاظ گردد.

۲۵- متقاضیان قبل از شرکت در مزایده می بایست از محل واگذاری مورد مزایده بازدید وبا اطلاع کامل از شرایط و امکانات محل و مقررات مربوطه در مزایده شرکت نمایند.

۲۶- با توجه به اینکه قیمت پایه مزایده بر اساس شرایط کسبی بجهت شیوع بیماری کرونا تعیین گردیده ضروری است  شرکت کنندگان برای ارایه قیمت پیشنهادی میزان مراجعه شهروندان به پارکها را لحاظ نموده و هیچگونه استدلالی در خصوص عدم پرداخت مبلغ اجاره ماهیانه از سوی مستأجر (بهره بردار) قابل پذیرش نخواهد بود.

۲۷- شرکت کننده موظف به مهر و امضا تمام صفحات آگهی به نشانه اطلاع و قبول کلیه شرایط می باشد.

تبصره : در صورت برنده شدن هر یک از افراد شرکت کننده در مزایده استعلام خوش حسابی یا گردش حساب از بانک صادر کننده حساب جاری از حساب شخصی شرکت کننده جزء مدارک تقدیمی برای انعقاد قرارداد الزامی می باشد ودر صورت عدم ارائه و یا عدم خوش حسابی علاوه بر ضبط سپرده شرکت در مزایده نسبت به انعقاد قرارداد با نفر بعدی اقدام خواهد شد.

۲۸- متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد مزایده با در دست داشتن فیش بانکی به مبلغ ۱/۰۹۰/۰۰۰ریال (شامل ۱/۰۰۰/۰۰۰ریال بهای اسنادمزایده به اضافه ۹۰/۰۰۰ریال مالیات بر ارزش افزوده ) به حساب شماره   ۰۱۰۵۰۵۲۷۲۷۰۰۵ نزد بانک ملی شاهین شهربنام شهرداری شاهین شهر مراجعه نمایند. (لازم به ذکر است مبلغی که بابت دریافت اسناد مزایده پرداخت می گردد،به هیچ وجه مسترد نخواهد گردید )،بدیهی است پیشنهاداتی که دارای فیش واریزی دریافت اسناد مزایده نباشد باز وقرائت نخواهند شد

۲۹- میزان اجاره و قیمت مکان مزایده با لحاظ نمودن شرایط موجود(مکان، تجهیزات، امکانات و …) بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری تعیین گردیده و قیمت پایه محاسبه و منظور می­گردد.

۳۰- برنده مزایده در هنگام عقد قرارداد بایستی سپرده ای معادل ده درصد مبلغ کل پیمان را بعنوان ضمانت اجرای تعهدات بصورت ضمانتنامه بانکی یا واریز به حساب سپرده ۰۱۰۵۰۵۲۹۲۹۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی شاهین شهر به نام شهرداری شاهین شهر تسلیم کارفرما نموده و رسید دیافت نماید.

۳۱- نفر دوم برنده مزایده که در صورت عدم مراجعه نفر اول می توان قرارداد را به او ابلاغ نمود شخصی است که تفاوت بهای پیشنهادی او با نفر اول مزایده بیش از ۵% مبلغ تضمین شرکت در مزایده اختلاف نداشته باشد. در غیر اینصورت مزایده فاقد نفر دوم می باشد.

۳۲- پیشنهاد دهندگان بایستی پیشنهادات خود را تا آخر وقت اداری روز سه شنبه  مورخ  ۱۳۹۹/۰۸/۲۷در دو پاکت لاک و مهر شده (پاکت  الف و ب) تحویل دبیرخانه حراست شهرداری نموده و رسید دریافت دارند. پاکت (الف)محتوی برگ شرایط مزایده امضاء و مهرشده توسط شرکت کننده، پیشنویس قرارداد ،فیش واریزی دریافت اسناد ،پیوست HSE و فیش واریزی سپرده شرکت درمزایده که تماماًبه تاًیید ومهروامضاءشرکت کننده رسیده است و پاکت (ب) فقط محتوی برگ پیشنهاد قیمت است.

۳۳- پیشنهادات رسیده راس ساعت ۱۵روز  چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۸با حضور اعضاء کمیسیون عالی(عمده) معاملات سازمان باز وقرائت خواهد شد.

علی عرب چم چنگی

مدیر عامل  سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری

شهرداری شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *