اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

لغو محدودیت کرونایی اماکن ورزشی شاهین شهر و میمه از سه شنبه ۹۹۰۸۱۹

تکلیف محدودیت و تعطیلی بخشی از ورزش در ۸۹ شهرستان مشخص شد؛ محدودیت ها در ۴۳ شهرستان فاز اول از جمله شهرستان شاهین شهر و میمه، سه شنبه هفته جاری به پایان می رسد و در مورد ۴۶ شهرستان دیگر محدودیت ها کماکان پابرجا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، هرچند با تاخیر و قبل از شروع هفته جاری اما در نهایت، محدودیت و تعطیلی در بخشی از ورزش ۸۹ شهرستان کشور تعیین تکلیف شد تا مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در این شهرستان ها نحوه فعالیت خود را بدانند.

 طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی نیز در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

پایان محدودیت های ورزشی در ۴۳ شهرستان فاز اول از سه شنبه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا به تازگی با اشاره به محدودیت های اعمال شده در ۸۹ شهرستان در وضعیت بحرانی کرونا، اعلام کرد که ۸۹ شهرستان در وضعیت بحرانی بودند و بر همین اساس در محدودیت شدید به سر می برند، در ۴۳ شهرستانی که ابتدا محدودیت ها را اعمال کردیم، این محدودیت ها سه شنبه هفته جاری به پایان می رسند.

بنابر اظهارات این مقام مسئول، سه شنبه هفته جاری پایان محدودیت ورزشی در آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی، شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام، شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد است که به عنوان ۴۳ شهرستان دارای محدودیت درفاز اول مشمول محدودیت در گروه های  شغلی دو، سه و چهار شدند.

تمدید محدودیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی در ۴۶ شهرستان فاز دوم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین در خصوص ۴۶ شهرستان دیگری که در فاز دوم به محدودیت های اعمال شده، اضافه شدند، اعلام کرد که همچنان محدودیت ها در این شهرستان ها ادامه خواهد داشت.

بنابراین بخش از اظهارات صورت گرفته، مقررات سخت‌گیرانه‌ای که در ۴۶ شهرستان جدید که به ‌ ۴۳ شهرستان اولیه اضافه شد همچنان پابرجا خواهد بود تا در حوزه های ورزشی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار شاهد محدودیت و تعطیلی در استان آذربایجان شرقی شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر و میانه. در آذربایجان غربی اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و نقده. در استان اصفهان، کاشان، شهرضا و مبارکه. در استان اردبیل، مشکین‌شهر. در استان البرز، نظرآباد. در خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، طبس و قائنات. در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، کاشمر و گناباد. در استان خراسان شمالی، اسفراین. در استان سمنان، شهرستان‌های دامغان، و گرمسار. در استان فارس، شهرستان ممسنی. در استان کردستان شهرستان‌های سقز، سنندج، کامیاران و مریوان. در استان کرمان شهرستان زرند و شهربابک. در کرمانشاه شهرستان‌های جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور. در لرستان، شهرستان دلفان. در استان مازنداران، شهرستان رامسر. در استان مرکزی شهرستان خمین. در همدان شهرستان‌های اسدآباد و کبودرآهنگ و در استان یزد، شهرستان‌های بافق و میبد باشیم.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *