اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازدید ریاست سازمان سینمایی حوزه هنری از سینما یاسمن شاهین شهر و سینما بهار شهر گز

حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در سفر خود به استان اصفهان از سینما یاسمن شاهین شهر و سینما بهار شهر گز دیدار بازدید به عمل آورد

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری پس از بازدید از تعدادی از سالن‌های سینمایی حوزه هنری در شهرهای اصفهان و شهرکرد با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

«شروع از چهار سالن سینما سپاهان اصفهان، قدم زدن در گذر چهارباغ اصفهان و دیدن سینما فلسطین، پنج سالن سینما چهارباغ، تالار سوره حوزه هنری اصفهان و سینما ساحل با هشت سالن و فروشگاه سوره در کنار کافه سکانس، جلسه مختصری در حوزه هنری اصفهان، ادامه بازدیدها در سینما بهمن خوراسگان، سه سالن سینما فرهنگ فولادشهر، سفر مختصری به شهرکرد با سینمای بهمن چهار سالنه و سینمای روبازش، اتمام بازدیدها در سینما یاسمن شاهین‌شهر و سینما بهار گز و دست آخر نرسیدن به بازدید سینماهای میمه، رهنان و بهمن کاشان.

تنها مرور مختصری است از سفر بیست و چهار ساعته خاطره‌انگیز امروز به اصفهان.

 

پ.ن.۱: سیدمصطفی حسینی مدیر محترم مؤسسه بهمن سبز، خیلی پر‌انرژی و پرکار است. بیش از حد تصور به حوزه هنری تعلق خاطر دارد و در اهدافش مصمم است. خداوند در مسیر سعادت و توفیق حفظشان کند.

امیدوارم بتوانم پا به پایش سلسله سفرهای بازدید توسعه سینماهای حوزه هنری را همراه شوم.

پ.ن.۲: با اتمام فاز اول توسعه سینماهای حوزه و شروع فازهای دوم و سوم، خیالمان از توزیع و پخش سینمایی راحت است. باید برای تکمیل زنجیره سینمایی حوزه هنری دست به کار شد و مشقت‌های تولید تازه اول ماجراست. چاره‌ای جز ممحض شدن در شکل‌دهی جریان تولید آثار فاخر نیست. به‌حول و قوه الهی، رفتن کرونا آغاز جهش انرژی متراکم در سینمایی حوزه هنری خواهد بود.»

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *