اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آمار کرونای هفته گذشته شهرستان شاهین شهر و میمه

بنابر اعلام آقای دکتر پارسا مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان  شهرستان شاهین شهر و میمه طی هفته گذشته از شنبه ۲۰ دی تا جمعه ۲۶ دی:

تعداد کل نمونه گیری : ۴۲۱ نفر تعداد بستری مثبت : ۶ نفر
تعداد بیمار مثبت :  ۵۹ نفر تعداد فوت مشکوک: ۲ نفر
تعداد بیمار بستری مشکوک: ۲۳ نفر تعداد فوت مثبت  : ۱ نفر

آقای دکتر پارسا در ادامه گفت :خوشبختانه از ۲۰ دی وضعیت شهرستان به رنگ آبی تغییر کرده که به معنای کم خطر می‌باشد و تعداد بیماران نسبت به شرایط زرد کمتر می‌باشد.

 بدیهی است رنگ آبی به معنای تمام شدن بیماری نیست بلکه باید در این شرایط همه مردم در رعایت پروتکل‌ها و رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک اهتمام ویژه ای داشته باشند.

لازم است اصحاب محترم رسانه در اعتلای فرهنگ جامعه نسبت به رعایت پروتکل‌ها و آموزش عموم و تداوم شرایط زندگی با کرونا تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

اولویت و برنامه اصلی ستاد کنترل و مدیریت بیماری کرونا بر اساس تداوم و تقویت گام اول طرح حافظان سلامت محلات در قالب برنامه غربالگری خانه به خانه توسط نیروهای بسیج و همچنین شروع گام دوم طرح در قالب ایجاد و راه اندازی تیم های رهگیری تماس و مراقبت در منزل میباشد.

شناسایی سریع بیماران و بیماریابی گسترده با انجام تست رایگان

تا ضمن شناسایی سریع بیماران و بیماریابی گسترده با انجام تست رایگان برای کلیه اعضای خانواده بیماران و اطرافیان در تماس با بیمار توسط تیم های رهگیری تماس و همچنین با راه اندازی تیم های سیار مراقبت در منزل از طریق مراجعه به درب منازل و انجام مراقبت و نمونه گیری و تست رایگان در منزل ویژه سالمندان بالای ٧۵ سال و گروه های پرخطر و با انجام نظارت جدی تر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و بررسی رعایت ایزولاسیون بیماران در تمامی مراکز بهداشتی انجام گردد.

همکاری و حمایت و مشارکت همه مردم

در این راستا به همکاری و حمایت و مشارکت همه مردم نیازمندیم چرا که راهکار اصلی برای حفظ شرایط خوب فعلی و رفتن به وضعیت سفید، رعایت جدی پروتکل های بهداشتی توسط همگان و همچنین همکاری با تیم های غربالگری و رهگیری تماس و  مراقبت در منزل و بیماریابی گسترده با کیت های تشخیص سریع خواهد بود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و پایبندی  عموم همشهریان به پروتکل های بهداشتی اظهار امیدواری کرد مشارکت مردم کماکان ادامه یابد  و در پایان هم از عموم مردم خواست از برگزاری دورهمی های خانوادگی و حضور در اجتماعات و مراسمات و تردد غیرضروری در شهر خودداری نمایند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *