اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد در شاهین‌شهر

به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی صادقی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی و به منظور پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر طرح نصر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر اجرا کردند.

مواد مخدر

فرمانده انتظامی شاهین‌شهردر ادامه افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر ۷۰ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر و معتاد متجاهر و پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند که متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده از حضور افراد معتاد متجاهر است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *