اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دومین جلسه ستادی جام باشگاههای کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان شاهین شهر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه دومین جلسه ستادی جام باشگاههای کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی شهرستان در محل اداره متبوع برگزار شد.

سارا پارسا آرا در آغاز به شیوه نامه سال قبل و سال جاری به کلیات مربوط به مسابقه جام باشگاه های کتاب پرداخت .

کارشناس فرهنگی هنری اداره متبوع در ادامه از فعالان این حوزه خواست تا با برنامه ریزی دقیق تر در راستای بهره‌مندی کمی و کیفی اجرای جام امسال گام بلندتری برداشته شود.

در ادامه مریم مورچگانی برگزیده کشوری جام باشگاه کتاب و کتابخوانی شاهین شهر در سال ۹۸ توضیحات مبسوطی ارائه داد و برخی از عوامل موفقیت خود را برای اعضای جلسه تشریح کرد .

دومین جلسه ستادی جام باشگاههای کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان شاهین شهر و میمه

رضا توماری معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با قدردانی از مربیان باشگاههای کتاب شهرستان در سال ۹۸ به وضعیت شیوع بیماری کرونا در سال جاری اشاره کرد و گفت : استفاده از پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان مدنظر مربیان آموزشگاه‌ها و موسسات قرار گیرد.

 وی افزود : فضای مجازی ظرفیت‌های ویژه ای دارد که امیدوارم با ایجاد خلاقیت های لازم اقدامات موثری در بهره مندی از این فضا انجام پذیرد.

  در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود را ارائه نموده و مقرر شد آموزشگاه‌ها و موسسات پس از تشکیل جلسه با هنرآموزان خود گزارشی تهیه نموده و نتیجه را به اداره متبوع ارائه دهند. 

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *