اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تاکید مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر

جلسه هماهنگی پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر در زمینی به مساحت ۲۷۵۰ مترمربع و تأمین اعتبار برای ارائه طرح مشاوره پروژه انجام گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه جلسه هماهنگی پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر با حضور حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی ، حجه الاسلام والمسلمین معتمدی، مدیر کل اداره متبوع و تاجمیری ، فرماندار شهرستان و پری تبار شهردار شاهین شهر در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه: فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع در آغاز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر گفت : با همراهی و همکاری شهرداری شاهین شهر زمین مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر به مساحت ۲۷۵۰ متر مربع به این اداره واگذار گردید و قرارداد آن نیز سال گذشته به امضا رسید . ان شاء الله در این جلسه ، با هماهنگی و تعامل بیشتر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم و مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بتوانیم برای ساخت این مجتمع به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه: اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین شهر و میمه در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت های و پتانسیل‌های بسیار خوب حوزه فرهنگ و هنر بر ضرورت ایجاد مجتمع فرهنگی هنری مطابق با نیازهای جامعه تأکید کرد.

پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان: حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز با اشاره به توانمندی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شاهین شهر ، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل حوزه فرهنگ و هنر ، مطالبات گسترده جامعه فرهنگی هنری و توجه به شاخص‌های اختصاصی عملکرد در بخش فرهنگ و هنر بر لزوم ساخت این مجتمع تأکید نمود و ضرورت ایجاد آن را مطابق با برنامه های توسعه در راستای اجرای عدالت اجتماعی برشمرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان نیز با توجه به پیگیری های انجام شده ، لزوم هماهنگی های بین استانی را در خصوص شروع به کار پروژه و انجام فازهای مطالعاتی برای پیشبرد اقدامات ضروری دانست و در همین راستا پس از هماهنگی اولیه مقرر شد توافق نامه اولیه به منظور تأمین اعتبار برای ارائه طرح مشاوره پروژه ، میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردد.

خاطر نشان می گردد در این جلسه ملکوتی معاون مالی اداری اداره کل متبوع ، خلیل زاده مسئول روابط عمومی اداره کل متبوع و توماری معاون مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حضور داشتند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *