اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

انفجار کپسول گاز و مصدوم شدن ۹ نفر در شاهین شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وب سایت شاهین شهری ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی واقع در خیابان استاد شهریار شاهین شهر، سه مرد، پنج زن و یک پسر خردسال مصدوم شدند.

۹ مصدوم با سوختگی تا ۲۰ درصد

منصور شیشه فروش با اشاره به اعزام دو تیم اورژانس به محل حادثه افزود: ۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) و یک مصدوم به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان و دو مصدوم نیز به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی، میزان سوختگی مصدومان را تا ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که غیراستاندارد بودن تجهیزات، سبب وقوع این حادثه شده است.

لزوم بررسی اصول ایمنی و استاندارد وسایل گازسوز با کارشناسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی و استاندارد برای جلوگیری از اینگونه وقایع خاطرنشان کرد: اصول ایمنی و استاندارد وسایل گازسوز باید با مشورت کارشناسان بررسی شود.

عباس عابدی – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان – نیز با اشاره به حادثه انفجار در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه منزل مسکونی به دلیل نشت گاز منفجر شده است، ابراز داشت: این حادثه در شاهین شهر خیابان استاد شهریار اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان نیز با اشاره به اعزام چهار کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه تکرار نمود که: این حادثه ۹ مصدوم شامل سه مرد، یک پسر بچه و پنج خانم داشت.

وی همچنین ادامه داد: ۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان، یک مصدوم به بیمارستان کاشانی و دو مصدوم به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.


منبع خبر: ستاد مدیریت بحران استانداری استان اصفهان – مرکز اورژانس استان اصفهان

۹۹/۰۱/۱۰ – دهم فروردین ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *