اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پلمپ ده واحد صنفی متخلف در شاهین شهر

در طی بازدید از ۱۸۰ واحد صنفی و تعدادی فروشگاه بزرگ ، پاساژ های پرتردد و تعداد قابل توجهی از مراکز تهیه توزیع مواد غذایی در شاهین شهر از واحدهای رعایت کننده پروتکل های بهداشتی توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه تشویق و تقدیر بعمل آمده و ده واحد صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند توسط بازرسان بهداشت محیط پلمب و به بیش از ۳۰ واحد نیز تذکر شفاهی و کتبی داده شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری پنج شنبه ۱۴ اسفندماه نود و نه، هفت تیم بازرسی سه نفره با حضور دکتر پارسا مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از ۱۸۰ واحد صنفی و همچنین تعدادی فروشگاههای بزرگ،پاساژ های پرتردد و تعداد قابل توجهی از مراکز تهیه توزیع مواد غذایی بازدید به عمل آمد و در این بازدید از واحد هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شهروندان را مقدم بر کسب و کار خود قرار داده بودند توسط آقای دکتر پارسا تشویق و تقدیر بعمل آمده و ده واحد صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند توسط بازرسان بهداشت محیط پلمب و به بیش از ۳۰ واحد نیز تذکر شفاهی و کتبی داده شد.

جناب آقای دکتر پارسا مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در پنجشنبه شب گذشته با بازرسان بهداشتی و تیم های بازرسی مشترک در سطح شهر همراهی نمودند.


در این طرح ویژه که هفت تیم بازرسی سه نفره حضور داشتند، دکتر پارسا از تعدادی فروشگاههای بزرگ،پاساژ های پر تردد و تعداد قابل توجهی از مراکز تهیه توزیع مواد غذایی به همراه بازرسان بهداشت محیط و تیم نظارت بسیج (قرارگاه حاج قاسم سلیمانی) و بازرس اصناف رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت رعایت محدودیت های هوشمند در صنوف را نظارت نموده و ضمن راهنمایی های لازم به اعضا تیم، تذکرات لازم را به متصدیان و فروشندگان مراکز خرید یاد آور شدند.


در همین خصوص نیز از واحد هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شهروندان را مقدم بر کسب و کار خود قرار داده بودند توسط آقای دکتر پارسا تشویق و تقدیر بعمل آمده و متقابلا تعداد ده واحد صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند توسط بازرسان بهداشت محیط پلمب و به بیش از ۳۰ واحد نیز تذکر شفاهی و کتبی داده شد. در کل در این شب تعداد بیش از  ۱۸۰ فروشگاه و واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت.

نکته مهم مشاهدات بازرسی در این شب، حضور مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان که علاوه بر ایجاد دلگرمی بازرسان بهداشت محیط، منجر به تغییر مثبت در  رفتار اکثریت قریب به اتفاق متصدیان و صنوف و احساس مشارکت و جدیت بیشتر در رعایت پروتکل های بهداشتی را به دنبال داشته است.
لازم به توضیح است که عصر همین روز نیز از وضعیت موجود آرامستان گز و ازدحام جمعیت در این ساعات بازدید و نظارت بهداشتی لازم بر خاکسپاری یک مورد متوفی کرونا صورت گرفت.

 


۱۳۹۹/۱۲/۱۶

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه سلامت و پزشکی

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *