اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بزرگداشت عطار نیشابوری در شاهین شهر برگزار شد

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به مناسبت ۲۵ فروردین ماه سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری بزرگداشت این حکیم و شاعر گرانقدر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر در محل فرهنگ سرای شهروند برگزار و از سرکار خانم فرزانه رشیدی مدرس محفل عطار فرهنگسرای شهروند تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد ملی کرونا با حضور تعدادی از هنرمندان شاعر و مسئولین با رعایت کامل پروتکلها و دستورالعمل‌های بهداشتی با ظرفیت محدود برگزار شد.

جواد نصر اصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در این مراسم ضمن استقبال از برنامه های تولیدی فرهنگسرای شهروند با موضوع عطار نیشابوری بر تولید برنامه های شاخص ادبی با مضامین معرفی و تحلیل اشعار شاعران ایران زمین تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی در زمینه برگزاری کلاس های حضوری استفاده بهینه و برنامه ریزی شده از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم فرهنگی و ادبی لازم است.

وی ضمن اشاره به برگزاری این نشست‌ها از طریق فضای مجازی در شرایط فعلی اظهار امیدواری کرد که با بهبود شرایط دوباره علاقه مندان حوزه شعر و ادب در این گردهمایی ها حضور یابند.

خانم رشیدی مسئول برگزاری جلسات عطار خوانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از توجه به حوزه شعر و ادب مخصوصا نشستهای تخصصی عطار خوانی مطالبی را پیرامون شخصیت و آثار این شاعرو عارف بزرگ ایران زمین بیان کردند.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری محافل ادبی و نشستهای تخصصی حوزه شعر و ادب در طول سالهای گذشته یکی از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی در شاهین شهر محسوب می‌شود که آثار مطلوب آن در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین رشد و توسعه فرهنگی کاملا مشهود و نمایان است.

 

وی در این مراسم از همدلی و برنامه ریزی خوب مدیران فرهنگی شهر در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری تقدیر کرد و گفت: وجود برنامه هایی همچون عطار خوانی ، مثنوی خوانی ، حافظ خوانی و دیگر انجمن های ادبی در شهر نشان از پویایی و سرزندگی و استقبال علاقمندان شاهین شهری در این زمینه است که انشاءالله در شرایط عادی با قوت ادامه پیدا می کند.

رادمنش با تقدیر و تشکر از خانم رشیدی مسئول برپایی محافل ادبی عطار خوانی برگزاری منظم این نشستها و تبادل اندیشه های ادبی را بسیار حایز اهمیت برشمرد.

 


منبع خبر: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

۹۹/۰۱/۲۵ – بیست و پنجم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *