اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بزرگداشت فردوسی و زبان پارسی در فرهنگسرای دانش و خلاقیت شاهین شهر برگزار شد

ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی با حضور مسؤولان و علاقمندان شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای دانش و خلاقیت شاهین شهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این ویژه برنامه با اشاره به حضور خود در این مراسم به عنوان یکی از علاقمندان به فردوسی بزرگ گفت: اگر به توسعه به معنای همه جانبه می‌اندیشیم باید به فرهنگ و ادبیات ایران زمین برگردیم و ستاره‌های این آسمان بلند را قدر بدانیم که سراسر حکمت و معرفت و به ویژه خردگرایی و اخلاق که گمشده امروز جامعه ماست در کلام بزرگان پارسی‌گوی ما فردوسی بزرگ مملو و فراوان است.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان ضمن تشکر از مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر که در این شرایط سخت اقتصادی ، اجتماعی و شرایط خاص شیوع کرونا زمینه این فرصت را فراهم کردند ، افزود : بسیاری از برنامه‌های شهرستان در ابعاد مختلف تحت تاثیر این معضل و این گرفتاری بهداشتی و بلیه‌ای که اتفاق افتاد تحت شعاع منفی قرار گرفت و خیلی از برنامه‌ها برگزار نشد.

به خصوص در شهر شاهین شهر که مفتخر به شاخص ها و افتخارات فرهنگی و توسعه انسانی و علاقه‌مندی‌های فراوان در حوزه‌های فرهنگی و تاریخی و هویتی است بازماندیم.

وی در پایان تلاش ها و خدمات همه کسانی که با برگزاری مراسم بزرگداشت استاد مسلم سخن و پدر زبان فارسی امروزی حکیم ابوالقاسم فردوسی این چراغ را روشن نگه داشته اند را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد این برنامه ها در پاسداری از این هویت اصیل و پیش برنده ، مقبول و موثر باشد.

لازم به ذکر است این ویژه برنامه با سخنرانی دکتر ادریسی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان ، نقالی و اجرای موسیقی سنتی همراه بود و برای اولین بار به صورت زنده از طریق سایت فرهنگسرای مجازی برای استفاده علاقمندان منتشر شد.

 

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *