اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف ۵۲ قبضه سلاح غیرمجاز از قاچاقچیان اسلحه در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۵۲ قبضه انواع سلاح شکاری غیر مجاز و وینچستر در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با ماموران پلیس امنیت عمومی عمومی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از خبرگزاری موج ، سرهنگ علی صادقی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد دقیق اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود دریافتند شخصی قصد دارد تعداد زیادی سلاح شکاری غیرمجاز را با یک دستگاه خودرو سواری به استان اصفهان منتقل کند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی در نهایت خودروی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مشاهده و متوجه شدند که با تغییر مسیر ناگهانی از جاده اصلی وارد محدوده بیابانی اطراف شهر شده و پس از گذشت چند دقیقه مجدد به مسیر اصلی بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران بلافاصله نسبت به توقیف خودرو دستگیری متهم اقدام کرده و با بازگشت به محل تغییر مسیر داده شده، تعداد ۵۲ قبضه انواع سلاح شکاری و وینچستر غیرمجاز خارجی که به صورت ماهرانه‌ای در داخل ۶ گونی بزرگ در داخل چاهی جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه ،نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود بخواهند نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می کند گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

امام جمعه شاهین شهر نیز در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ از تلاش های فرماندهی و عوامل انتظامی تجلیل و قدردانی کرد.


منبع خبر: خبرگزاری موج

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ – نهم خردادماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه سیاسی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *