اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان شاهین شهر و میمه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان در ورزشگاه بحرالعلوم شاهین شهر با حضور معاون محترم فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان و برخی از مسئولین شهرستان برای تسریع واکسیناسیون شهروندان و ایمنی جامعه در برابر بیماری کرونا خبر داد.

دکتر علی پارسا از ادامه واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ و ۷۵ سال شهرستان و شروع واکسیناسیون گروه بالای ۷۰ سال خبر داد و افزود سالمندان به دو طریق پیامک یا تماس از طریق مراقبین سلامت جهت نوبت دهی و دعوت برای واکسیناسیون گروه‌های هدف مطلع و اطلاع رسانی خواهند شد.
دکتر پارسا از تزریق روزانه بین ۳۰۰ الی ۴۰۰  دوز واکسن در شهرستان خبر داد و یادآور شد سهمیه واکسن شهرستان بر اساس اولویت گروه‌های هدف و جمعیت شهرستان از استان در حال تامین شدن میباشد.

اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شاهین شهر افتتاح گردید

وی با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد افزایش تزریق در شهرستان خواهیم بود به همین منظور برای آسایش رفاه و سرعت واکسیناسیون در شهرستان علاوه بر ظرفیت شبکه بهداشت از نیروهای داوطلب بسیجی و هلال احمر که دوره‌های لازم را سپری کردند و موفق به اخذ مدرک شده اند استفاده میگردد

دکتر پارسا از ورود ۱۲۶۵۷ دوز واکسن اول و ۲۷۰۲ دوز واکسن نوبت دوم به شهرستان خبر داد و افزود از این تعداد واکسن تحویلی ۷۳۰۴ دوز واکسن نوبت اول و  ۸۲۸ دوز واکسن نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است که تا امروز درصد پوشش واکسیناسیون سالمندان ۷۹_۷۵ سال ۵۳/۷ درصد و سالمندان بالای ۸۰ سال ۶۶ درصد می باشد.
دکتر پارسا ادامه داد همه واکسن های وارداتی معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان بوده که حداقل عوارض را به همراه دارد که این عوارض طبیعی می باشد و از عموم مردم خواست به شایعات توجهی نکنند و فقط اخبار را از طریق رسانه های مجاز و قابل اطمینان دریافت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه در پایان یادآور شد سلامت همه جامعه مخصوصاً دانش‌آموزان مهم است به همین خاطر  آموزش و پرورش تمهیدات خوبی را برای امتحانات و آزمون های پیش رو مد نظر قرار داده است شبکه بهداشت نیز  جهت نظارت و همکاری در کنار دانش آموزان و آموزش و پرورش خواهد بود و این اطمینان را به خانواده‌ها می دهد که این آزمونها با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد زیرا هم سلامت و هم موفقیت دانش آموزان مورد توجه مسئولین شهرستان قرار دارد.

 


منبع خبر: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ – دوم خردادماه یکهزار و چهارصد خورشیدی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه سلامت و بهداشت

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *