اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توقیف اتوبوس حامل ۵ قبضه اسلحه شکاری در شهرستان شاهین شهر و میمه

به گزارش پایگاه خبری رسانه شاهین شهری فرمانده انتظامی شاهین شهر از توقیف اتوبوسی حامل پنج قبضه انواع سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.
علی صادقی، فرمانده انتظامی شاهین شهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کشف سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح حوزه استحفاظی شهرستان شاهین شهر ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان به صورت ویژه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی با به کارگیری یک سری اقدامات اطلاعاتی و رصد دقیق پلیسی موفق شدند شخصی را که قصد انتقال پنج قبضه انواع سلاح شکاری را از غرب کشور به استان اصفهان با یک اتوبوس مسافربری داشت شناسایی کنند.
صادقی اظهار کرد: در بازرسی از چمدان این فرد پنج قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف و اتوبوس نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی شاهین شهر خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل شد.
این مقام انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می‌کند و اجازه نا امنی به هیچ کس و هیچ گروهی را نخواهد داد.


۱۴۰۰/۰۳/۱۲ – دوازدهم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد خورشیدی /آخرین خبر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *