اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه با امام جمعه شاهین شهر دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه فرامرز رادمنش به همراه کارشناسان اداره متبوع و تعدادی از پیشکسوتان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند.

  فرامرز رادمنش در این جلسه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان را شناسنامه اداره معرفی کردند و اظهار داشتند: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان با وجود شرایط سخت موجود، همواره در کنار این اداره به رسالت فرهنگی و هنری خود در راستای رشد و نمو فرهنگی شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

نشست اصحاب رسانه و هنرمندان شهرستان با امام جمعه شاهین شهر

در این نشست صمیمی ابتدا هنرمندان نظرات و دغدغه های خود را پیرامون وضعیت هنر و هنرمندان در شاهین شهر، مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمبود فضا و تجهیزات برای برخی از رشته های هنری بیان نمودند.

امام جمعه شاهین شهر نیز ضمن قدردانی از حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان تصریح کردند : برای پمپاژ معارف الهی و شناخت معصومین علیهم السلام به اقدامات هنری شما نیازمندیم.

نشست اصحاب رسانه و هنرمندان شهرستان با امام جمعه شاهین شهر

زحمات هنرمندان و خدمات آنها در راستای ترویج و تبلیغ معارف الهی در پیشگاه خداوند متعال اجر بسیاری دارد.

نشست اصحاب رسانه و هنرمندان شهرستان با امام جمعه شاهین شهر

در ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی ضمن تاکید بر اینکه مقام هنر و هنرمند یک مقام الهی است اظهار داشت: یکی از دغدغه های بنده فضای مجازی است، از این فضا، دشمن علیه هویّت شما، موجودیّت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند.
آمارهای بی‌پایه میدهند، دروغ میگویند، نسبت دروغ میدهند، چهره‌های مورد قبول مردم را که باید مردم به اینها اعتقاد داشته باشند تخریب میکنند، موفّقیّتهای انقلاب را کتمان میکنند، دروغ‌انگاری میکنند؛ ناموفّقیّتها را، ضعفها را، کاستی‌ها را اگر یکی است هزار تا جلوه میدهند، اگر یک‌جا است به همه‌جا تعمیم میدهند.لذا باید با توجه به نزدیکی انتخابات مراقب این فضا باشیم.

نشست اصحاب رسانه و هنرمندان شهرستان با امام جمعه شاهین شهر

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در ادامه با اشاره به فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس و زحماتی که همواره برای امنیت این کشور کشیده شده است ، حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی  را واجب شمرد و آحاد مردم بویژه اصحاب فرهنگ هنر و رسانه را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و اظهار داشت : یکی از مهمترین مواردی که امنیت عمومی را بالا می برد این است که مردم رای هایشان را در صندوق های رای بریزند.

 

امام جمعه شاهین شهر در پایان درخصوص پیگیری اعتراضات و انتقادات اهالی هنر تاکید کرد : اهالی فرهنگ و هنر مشکلات خود را به صورت مکتوب برای اینجانب ارسال کنند تا پیگیری لازم در این زمینه انجام پذیرد.

 


۱۴۰۰/۰۳/۲۰ – بیستم خردادماه یکهزار و چهارصد خورشیدی /اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه فرهنگ و هنر

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *