اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری ویژه برنامه روز جهانی المر در شاهین شهر

ویژه برنامه روز جهانی المر با حضور تعدادی از کودکان علاقه‌مند در بوستان فرهنگسرای اشراق برگزار شد. این برنامه با استفاده از …

کتاب المر فیل رنگارنگ و محبوب کودکان همراه با قصه خوانی ، کاردستی ، تصویر سازی و نمایش عروسکی اجرا و به صورت زنده از صفحه کاوشکده فرهنگسرای اشراق نیز برای استفاده مخاطبان منتشر شد.

فرهنگسرای اشراق  ۲۲ سال فعالیت مستمر و بدون وقفه در زمینه های مختلف دینی، علمی، اجتماعی،ادبی،هنری، آموزش مهارت‌های زندگی و کارگاه پرورش خلاقیت و بازیهای ریاضی دارد

این فرهنگسرا با بهره گیری از مربیان و اساتید مجرب و شیوه های نوین آموزشی این توفیق را داشته است که با ایجاد فضایی آرام و فرهنگی در جهت رشد استعدادهای بالقوه شهروندان محترم به در رده های سنی کودکان،نوجوانان و جوانان و بزگسالان ایفاء نقش و انجام وظیفه نماید.

ویدیو ویژه نامه روز جهانی المر

 

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

نمایشگاه صنایع دستی شاهین شهر

احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شاهین شهر

🔳 شهردار شاهین شهر از احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شاهین شهر خبر داد. ◻ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی اخیر با بیان اینکه صنایع دستی ریشه در فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین دارد اظهار کرد: هنرمندان فعال در این صنعت با تلفیق ذوق، سلیقه و هنر، آثار ماندگاری را برای اکنون و آیندگان خلق می کنند. ◻ وی ادامه داد: یکی از وظایف مدیریت شهری ایجاد بستری متناسب برای بروز و ظهور هنر هنرمندان صنایع دستی به ویژه بانوان است بر همین اساس دو نقطه از شهر؛ یکی میدان امام حسین(ع) ابتدای بلوار آیت الله طالقانی و دیگری فضای سبز ورودی خانه های چوبی برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی مورد بررسی و مطالعات اولیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *