اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حضور خادمان حضرت امام رضا(ع) در جوار مطهر شهدای گمنام شاهین شهر

همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)،خادمان حرم قدس رضوی در جوار مطهر شهدای گمنام شهر حضور یافتند.

خادمان حضرت امام رضا(ع) با در دست داشتن پرچم سبز گنبد طلایی آستان قدس رضوی همراه با مولودی خوانی حال و هوای معنوی خاصی را طنین انداز نمودند.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین شهر در این مراسم معنوی ضمن خوش آمدگویی به خادمان حضرت امام رضا (ع) گفت: به یقین حضور خادمان عزیز آن امام رئوف در شهر مایه خیر و برکت خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: ترویج فرهنگ رضوی، معارف اهل‌ بیت(ع) و ایجاد شور معنوی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهداف این اقدام معنوی است که هرساله در دهه کرامت انجام می گردد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرک شهید منتظری شاهین شهر

شهرک منتظری شاهین شهر مزین به آرامگاه پیکر شهید گمنام شد

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ روز پنج شنبه 7 دی ماه 1402 پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در هلدینگ پترو پالایش اصفهان تشییع و در ادامه پس از تشییع در شهرک شهید محمد منتظری ، در این شهرک به خاک سپرده شد. ◼ مردم شهرستان شاهین شهر نیز ضمن حضور در این مراسم معنوی ، پیکر پاک شهید گمنام را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند. ◼ در این مراسم حاضرین و مردم شهرستان شاهین شهر ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، بر ادامه دادن راه شهدا در آزادگی و جلوگیری از ظلم و ستم تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *