اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

شاهین شهر مقام دوم مسابقات قهرمانی مچ اندازان استان اصفهان را کسب کرد

تیم شاهین شهر در مصاف با ورزشکاران و قهرمانان مچ اندازی استان اصفهان ، مقام دوم تیمی مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان اصفهان را کسب کرد.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان اصفهان به میزبانی هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهین شهر و میمه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با حضور ورزشکاران و قهرمانانی از ۱۷ شهرستان استان اصفهان در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس شاهین شهر برگزار شد.

مجتبی سعادت مهر ، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت در این مسابقات ورزشکاران در ۴ رده سنی  جوانان ، امید ، بزرگسالان و پیشکسوتان و در دو سبک راست دست و چپ دست برای انتخاب و معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۱ الی ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ در کردستان برگزار خواهد شد ، زور آزمایی کردند.

در این رقابت ها، تیم شاهین شهر در جمع امتیازات ، مقام دوم تیمی این مسابقات را کسب کرد.



۱۴۰۰/۰۴/۱۳ سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه ورزشی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

سید محمدرضا کاظمی طبا - ریاست هیئت تطبیق شهرستان شاهین شهر و میمه

سرپرست شهرداری گز تعیین شد | فروش زمین توسط شهرداری گرگاب برای تامین هزینه فعالیت‌های عمرانی

◾ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA به نقل از مهر ، جلسه هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری شاهین شهر برگزار شد. ◾ در این جلسه پیشنهاد شورای اسلامی شهر گز مبنی بر انتصاب براتی، (کارشناس بازدید شهرداری) به‌ عنوان سرپرست شهرداری گز برخوار به تأیید هیأت تطبیق رسید. ◾ تأیید مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر در خصوص کمک به هیأت‌های مذهبی شهر شاهین شهر و مصوبه شوراهای اسلامی شهر گرگاب در خصوص فروش زمین برای انجام فعالیت‌های عمرانی و مصوبه شهر لای بید در خصوص خرید یک دستگاه بیل مکانیکی از دیگر مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بود که به تأیید رسید. ◾ تأیید مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر در خصوص کمک به ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *