اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از بانوان موفق شاهین شهری به مناسبت هفته حجاب و عفاف

به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب ، در آیینی با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، معاون فرماندار و اعضای فعلی و منتخب شورای اسلامی شهر ، از ۱۰ بانوی موفق شاهین شهری در عرصه های فرهنگی ، مذهبی ، هنری ، ورزشی و… تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از بانوان موفق شاهین شهری به مناسبت هفته حجاب و عفاف

این مراسم که به همت دفتر امام جمعه شاهین شهر ، فرمانداری شهرستان ، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، حوزه علمیه خواهران و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

امام جمعه شاهین شهر اظهار کرد: بی تردید حجاب و عفاف در دنیای امروز  همه آحاد جامعه را در بر می گیرد و این مهم تنها در پوشش خلاصه نمی شود بلکه باید در کنار پوشش ظاهری، حجاب و عفاف برای اخلاق و اندیشه ها را نیز در نظر گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی گفت: حجاب و عفاف یک موضوع ملی است و همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید در چارچوب وظایف و ماموریت‌های خود در این زمینه عمل کنند.

تقدیر از بانوان موفق -هفته حجاب و عفاف شاهین شهر

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند: «امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند؛ یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می‌شنود.

زن می‌تواند در میدان‌های اجتماعی حضور فعّال داشته باشد، تأثیرگذاری اجتماعی عمیق داشته باشد.

امروز زنان کشور ما در بخش‌های مختلف چنین تأثیرگذاری‌ای دارند؛ در عین‌حال حجاب و عفاف و وجه تمایز میان زن و مرد، فاصله میان زن و مرد، در معرض سوءاستفاده مردان قرار نگرفتن، خود را در حدّ وسیله‌ی التذاذ مردان بیگانه و زیاده‌طلب پایین نیاوردن و تحقیر نکردن، جزء خصوصیّات زن ایرانی و زن مسلمانِ امروز است.

ما البتّه این الگو را داریم، این چهارچوب را داریم، در میان بانوان ما کسانی هستند در حدّ بسیار خوب، بعضی در حدّ اعلای این الگو دارند زندگی می‌کنند، بعضی هم در حدود متوسّطند؛ به‌هرحال، این الگو وجود دارد و مبنای کار زن ایرانی این است». (بیانات رهبری، ۱۳۹۶/۱۲/۱۷)

در این همایش از فعالان عرصه حجاب و عفاف شهرستان تجلیل شد.

۲۱ تیر سالروز شهادت مدافعان حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد مشهد و روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است .

کارشناس برنامه حجت الاسلام والمسلمین گرجی با عرض تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به تشریح شرایط و خصوصیات این پیوند آسمانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی با اشاره به نقش و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و شیوه های بیان و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، بیانات رهبری در مورد عفاف و حجاب را تشریح و تبیین نمود.

لازم به ذکر است قبل از شروع این مراسم ، نمایشگاه و فروشگاه محصولات عفاف و حجاب شاهین شهر واقع در فرعی ۶ خیابان دکتر حسابی با حضور مسؤولان شهرستان افتتاح شد.

افتتاح این فروشگاه صبح امروز با حضور امام جمعه شاهین شهر و دیگر مسولین شهرستان انجام شد و  نخستین نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف در شاهین شهر می باشد.

چادر، مانتو، روسری و شال از جمله محصولاتی هستند که در این فروشگاه عرضه می‌شود.

این فروشگاه، جنب مرکز مشاوره دینی نماد مهر واقع در انتهای فرعی ۶ غربی مخابرات است.

تقدیر از بانوان موفق شاهین شهری به مناسبت هفته حجاب و عفاف

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ – سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کارگروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *