اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فوت محیط بان مورد ضرب و شتم واقع شده در پارک حیات وحش قمیشلو

رضا قلی خسروی ، محیط‌ بانی که اوایل خرداد ماه گذشته در پارک ملی قمیشلو مورد ضرب و شتم شکارچیان قرار گرفته بود، بعدازظهر شنبه ۱۹ تیرماه فوت کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌ زیست با بیان اینکه منتظر جوابیه پزشکی قانونی درباره علت فوت محیط‌بان خسروی هستیم ، گفت: موارد قانونی و اداری حمایت از خانواده محیط‌ بان پیگیری می‌شود.

سرهنگ جمشید محبت خانی ضمن تسلیت و ابراز تأسف درباره درگذشت محیط بان رضاقلی خسروی، اظهار داشت: محیط بان خسروی، محیط بانی بسیار فعال بود و با وجود اینکه در آستانه بازنشستگی بود بسیار جسورانه و قوی کار می‌کرد.

این محیط‌بان اوایل خرداد ماه گذشته در پارک ملی قمیشلو مورد ضرب و شتم شکارچیان قرار گرفت و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.

وی ادامه داد: ایشان مجروح شده بود تحت درمان قرار گرفت و پس از چند روزی بستری مرخص شد و به منزل آمد، عوامل ضرب و شتم این محیط بان نیز شناسایی، دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند که با قرار وثیقه آزاد شدند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به فوت محیط‌بان خسروی پس از گذشت این مدت، افزود: علت فوت این محیط بان را در نهایت پزشکی قانونی باید اعلام کند.

جسد متوفی تحویل و امور قانونی و دستور قضائی در این زمینه انجام شد و منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم تا مشخص شود علت فوت مربوط به حادثه ضرب و شتم بوده یا مرگ طبیعی است.

سرهنگ محبت خانی خاطرنشان کرد: هنوز به طور رسمی جواب پزشکی قانونی را دریافت نکردیم اما باید منتظر بود.

اگر نظریه پزشکی قانونی بر این موضوع صحه بگذارد که محیط‌بان ما بر اثر ضرب و جرح چند مدت پیش فوت شده است ، موضوع شهادت ایشان را باید پیگیری کنیم

و اگر فوت طبیعی بوده، با توجه به اینکه محیط بانان ما بیمه عمر هستند، مبلغی برابر همان ردیفی که مشخص شده به خانواده این محیط بان پرداخت می‌شود.

وی درباره حق و حقوق این محیط بان که در آستانه بازنشستگی بود، ابراز داشت: در این مورد برابر قانون کارکنان دولت هر اقدامی که نیاز است، انجام خواهد شد.

ضمن اینکه عیسی کلانتری رئیس سازمان نیز به صورت کتبی پیگیری این موضوع را به من ابلاغ کردند، دیروز با خانواده محیط بان صحبت کردم و در روزهای پیش رو با آنها دیداری خواهم داشت و موارد اداری و قانونی در این زمینه پیگیری و نظریه پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ – شاهین شهری به نقل از مهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه احوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *